Więcej informacji
Marketing Relacji - Kurs
-
Profil słuchacza / wymogi
Wszyscy zainteresowani.
-
Szczegółowe informacje
Zadaniem marketingu relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji odnosi się do wszystkich czynności marketingowych skierowanych na nawiązywanie i utrzymywanie zyskownych wymian. W kursie Marketing relacji przedstawiono koncepcję i istotę marketingu relacji oraz teorii relacji. Uczestnik kursu pozna charakter, dynamikę i rodzaje relacji zawieranych między przedsiębiorstwem a klientami. Materiał kursu zawiera także najbardziej aktualne tematy dotyczące pomiaru relacji i portfela klientów, wykorzystania nowych technologii w marketingu relacji.
Cel kursu:
Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- podstaw merytorycznych do dalszych studiów z zakresu zarządzania relacjami z klientami,
- aktualnych tendencji w rozwoju marketingu,
- genezy i istoty koncepcji marketingu relacji,
- podstaw teorii relacji i budowania więzi z klientami,
- najnowszych trendów w marketingu relacji (pomiar wartości),
- roli i wykorzystania nowych technologii w marketingu relacji,
- prowadzenia podstawowych analiz rentowności klienta.
Zawartość kursu:
- Istota i przesłanki marketingu relacji
- Wybrane elementy marketingu relacji
Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji
Inne informacje związane z marketing