Cele• Zaznajomienie uczestników z koncepcją marketingu rekrutacyjnego jako narzedzia odpowiedzialnego zarządzania zasobami ludzkimi
Szczegółowe informacjeKoniec kryzysu oraz powrót rynku pracownika wymuszą na konieczność przyciągnięcia kandydatów naprawdę atrakcyjnymi ogłoszeniami. Dlaczego niektóre oferty przyciągają setki aplikacji, a inne nie są atrakcyjne dla kandydatów? Marketing rekrutacyjny jest strategią, która pozwala na opracowanie najskuteczniejszych narzędzi, które przyciągną do firmy najlepszych kandydatów.
Korzyści:
• Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia strategii marketingu rekrutacyjnego
Profil uczestnika:
Szkolenie przeznaczone jest dla managerów działów HR, dyrektorów personalnych, specjalistów ds. rekrutacji oraz osób odpowiedzialnych za strategie CSR w organizacjach.
Metody szkolenia:
Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
- ćwiczenia indywidualne i w zespołach
- symulacje
- mini wykłady
- warsztaty
- dyskusje moderowane
- praca w grupach
Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną dotyczącą własnego funkcjonowania w sytuacjach zawodowych, umożliwiającą samoocenę.
Czas trwania szkolenia:
1 dzień szkoleniowy (8 godzin lekcyjnych intensywnych zajęć warsztatowych)