Szczegółowe informacjePodstawowym celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność uczestników w konstruowaniu tekstów marketingowych do promocji produktów i/lub usług firmy.
Program szkolenia
1. Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy, kinestycy, czyli w jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistości i jak komunikujemy się z otaczającym nas światem.
2. Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji.
Autorytet wewnętrzny - autorytet zewnętrzny
Ja - inni
Podobieństwa - różnice
Do (dążenie) - od (unikanie)
Opcje - procedury
Ogólny - szczegółowy
3. Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając
Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
Pozorny wybór
Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
Presupozycje dotyczące czasu
4. Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego
Nadawca
Nagłówek
Pierwszy akapit
Tekst główny
Żądanie akcji
Podpis
Formularz
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin