Marketing Międzynarodowy - Kurs

Więcej informacji

Marketing Międzynarodowy - Kurs

  • Cele * zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
    narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
    * zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
    procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,
    * poznanie strategii pomocnych przy tworzeniu planu marketingowego,
    * zdobycie umiejętności opracowania planu marketingowego wejścia produktu
    na rynki zagraniczne i działania na nich firmy.
  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Pod pojęciem marketingu międzynarodowego rozumie się wszelkie działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorstwo poza granicami kraju, mające na celu kształtowanie produkcji i obrotu towarowego oraz usług, w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby jego uczestników i wygrać z konkurentami na tych rynkach. Podejmowane w ramach marketingu międzynarodowego działania obejmują planowanie i realizację koncepcji marketingu-mix w skali międzynarodowej, tj. rozpoznanie potrzeb zagranicznych nabywców, rozwój produktów i opakowań, decyzje cenowe, wybór kanałów dystrybucji i promocji.

    Zawartość kursu:
    1. Międzynarodowe uwarunkowania marketingu jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa
    2. Formy działania przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym i czynniki warunkujące ich wybór
    3. Strategie działania przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Reżyseria, produkcja i marketing filmów reklamowych

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Integracja Europejska

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Stosunki Międzynarodowe - Specjalizacja Politologia

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Stosynki Międzynarodowe - Specjalność Międzynarodowe Stosunki Polityczne

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Stosunki Międzynarodowe - Specjalizacja Służba Dyplomatyczno-Konsularna

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji