Marketing Internetowy - Szkolenie

Więcej informacji

Marketing Internetowy - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Kierowników działów marketingu, odpowiedzialnych za kontrolę działań reklamowych. Pracowników działów marketingu oraz osób indywidualnych szukających metod oraz sposobów na niedrogą i skuteczną promocję własnych usług lub produktów w internecie.
  • Szczegółowe informacje
    W internecie nie zawsze wygrywa ten, kto wyłoży więcej pieniędzy na reklamę. Zazwyczaj zwyciężają ci, którzy potrafią w skuteczny i efektywny sposób wykorzystać ogólnodostepne mechanizmy oraz nawyki internautów.

    Szybkość rozwoju internetu oraz nowoczesnych narzędzi e-reklamy zawdzięczamy w głównej mierze zmianom w preferencjach internautów. Gdy jedno z narzędzi e-promocji zaczyna tracić na skuteczności, natychmiast ewoluuje lub jest zastępowane innymi. Skutkuje to ogólnym zamieszaniem oraz trudnościami w odnalezieniu się w tym chaosie nawet najbardziej doświadczonym e-sprzedawcom.
    • Czy mechanizmy reklamowe, w które inwestuje Twoja firma są skuteczne?
    • Czy można zoptymalizować działania e-reklamowe tak, by wydając mniej skuteczniej się promować?
    • Czy istnieją mechanizmy, których wdrożenie i wykorzystanie spowoduje wzrost ruchu na stronie niewielkim kosztem?
    Powyższe pytania są bardzo istotne, szczególnie w dobie niepewności gospodarczej.

    Szkolenie, które chcemy zaproponować zawiera praktyczne omówienie wielu mechanizmów i metod, pozwalających zoptymalizować nakłady na e-reklamę.

    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    To unikalne w skali kraju szkolenie pozwala Uczestnikom na zdobycie umiejętności takich jak:
    • Zasady działania wyszukiwarek internetowych - dlaczego niektóre strony WWW są wyżej niż inne?
    • Mechanizmy pozycjonowania - SEO od kuchni, czyli jak pracują firmy pozycjonerskie.
    • Fakty i Mity na temat SEO - czego należy wymagać od firm pozycjonerskich, aby uzyskać maksymalny zwrot kosztów z inwestycji?
    • Skuteczne oraz mniej skuteczne działania promocji OnLine - dlaczego niekiedy usługi proponowane przez Agencje Reklamowe mają się nijak do rzeczywistości?
    • Omówienie mechanizmów jakie można wprowadzić do własnego serwisu WWW tak, aby pojawiał się on wyżej w wynikach wyszukiwania, bez ponoszenia ogromnych kosztów.
    • Umiejętność pisania tekstów na potrzeby internetu, które pokochają wyszukiwarki - SEO Copywriting.
    • Internetowy PR - w jaki sposób prowadzić samodzielne działania ePR dużo taniej i skuteczniej niż większość firm usługowych.
    • Sposoby oraz mechanizmy budowania marki i wizerunku w sieci.
    • Analiza statystyk stron www oraz mierzenie skuteczności działań reklamowych.
    Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:
    Szkolenie ma charakter praktyczny i w pełni warsztatowy. Wszystkie mechanizmy oraz przypadki pokazywane są "na żywo" w internecie oraz bezzwłocznie omawiane. Na szkolenie składa się także cały zestaw ćwiczeń, pozwalających zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu Copywritingu oraz budowy wizerunku.

    Program szkolenia:
    1. Wprowadzenie

    2. Internauta jako bardzo wymagający i świadomy Klient.
    • Specyfika konsumpcji medium przez internautów.
    • Struktura społeczna oraz wiekowa użytkowników internetu.
    • Główne różnice pomiędzy technikami reklamy tradycyjnej oraz internetowej.
    • Ćwiczenie - określanie grupy docelowej odbiorców produktu/usługi w gronie internautów.
    • Ewolucja form reklamowych i sprzedażowych w internecie.
    • Techniki reklamowe tolerowane oraz nietolerowane przez internautów.
    3. Wyszukiwarki internetowe jako podstawowe narzędzia pozyskiwania Klientów w internecie.
    • Zasady działania wyszukiwarek internetowych oraz ich rola w e-sprzedaży.
    • W jaki sposób internauci korzystają z wyszukiwarek?
    • Rodzaje narzędzi służących do badania trendów zachowań użytkowników w wyszukiwarkach.
    • Ćwiczenie - badanie popularności słów kluczowych w celu maksymalizacji sprzedaży produktu/usługi.
    • Search Engine Optimization (SEO) - praktyczne wykorzystanie mechanizmów wyszukiwania, w celu wyróżnienia oferty w szumie informacyjnym.
    • Zasdy redagowania oraz przygotowania tekstów i ofert na potrzeby wyszukiwarek.
    4. Badanie zachowań internautów na stronach www w celu zwiększenia zasięgu oferty.
    • Zasady działania statystyk na stronach www.
    • Ważne informacje sprzedażowe - na co zwracać uwagę w gąszczu tabel i wykresów systemu statystyk.
    • Ćwiczenie - analiza statystyk na przykładowym, sprzedażowym serwisie www.
    • Współczynnik odrzuceń dokumentu - jak zachować go na niskim poziomie.
    • Tworzenie optymalnych dokumentów lądowania na potrzeby e-sprzedaży.
    5. Zasady nawiązywania oraz utrzymywania relacji z klientem przez internet.
    • Poprawne formatowanie tekstów oraz używanie poczty elektronicznej w kontaktach z klientem.
    • Zasady nawiązywania relacji z klientem na forach dyskusyjnych.
    • Zasady nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem w realiach Web 2.0.
    6. Świadome kształtowanie internetowego wizerunku produktu/marki.
    • Zasady redagowania komunikatów prasowych na potrzeby internetu.
    • Ćwiczenie - redagujemy komunikat prasowy dla nowego produktu, przeznaczony dla trzech niezależnych portali branżowych.
    • Narzędzia promocji wizerunku - dystrybucja komunikatów prasowych.
    • Zasady współpracy z grupami opiniotwórczymi - bloggerzy.
    • Sposoby reakcji na krytykę produktu/usługi w internecie.
    • Sposoby niwelowania czarnego PR.
    • Ćwiczenie - wykorzystanie technik ePR w celu wzmocnienia ekspozycji oferty handlowej w internecie.
    7. Niestandardowe techniki oraz narzędzia pozwalające na zdobywanie klientów w internecie.
    • Ekspozycja oferty oraz budowa wizerunku za pomocą narzędzi wideo.
    • Przekazy wirusowe oraz marketing szeptany.
    • Promocja oferty za pomocą przekazów Podcast.
    8. Zamknięcie szkolenia
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy