Marketing Internetowy – Czyli jak Skutecznie Dotrzeć do Odbiorców za Pomocą Internetu - Szkolenie
Szczegółowe informacjeCelem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
Umiejętności budowania przekazu promocyjnego w Internecie;
Planowania kampanii promocyjnej on-line;
Umiejętności zarządzania serwisami internetowymi z punktu widzenia biznesowego;
Korzyści
Umiejętność wykorzystania Internetu w szeroko rozumianych działaniach marketingowych nie tylko przedsiębiorstwa, ale każdej instytucji wydaje się w obecnych czasach podstawową umiejętnością wspierającą konkurencyjność i zdobywanie nowych klientów.
Proponowane Państwu szkolenie jest wyjątkową kompilacją umiejętności marketingowych: komunikacyjnych, związanych z PR oraz budowaniem trwałej relacji z klientem, kompilacją przygotowaną przez analityków i praktyków e-biznesu.
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy
Dynamiczny rozwój działalności biznesowej opartej na wykorzystaniu Internetu w procesach sprzedaży czy też komunikacji stał się faktem. Mimo jednak, iż rynek ten nie jest już rynkiem bardzo młodym, ciągle istnieje problem z umiejętnościami poruszania się po nim. Jeśli instytucja zamierza skutecznie wykorzystywać możliwości jakie niesie ze sobą Internet powinno nauczyć się jak sprzedawać siebie (swój wizerunek) oraz promować swoje produkty w Sieci. Szkolenie ma charakter warsztatowo – dyskusyjny i prowadzone jest w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Poszczególne bloki szkolenia kończą się wspólną analizą praktycznych przykładów.
Program szkolenia
Internet jako medium w działalności firmy
modele wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej;
jak ocenić przydatność Internetu dla przedsiębiorstwa?
charakterystyka „polskiego Internetu”;
Wykorzystanie poczty elektronicznej
rodzaje przesyłek mailingowych;
problematyka spamu;
mailing jako kampania reklamowa;
komunikacja z klientem, czyli newsteller;
jak stworzyć skuteczne e-mailing?
Marketing wirusowy
czym jest marketing wirusowy?
przykłady wykorzystania marketingu wirusowego: filmy, gry, kartki, inne akcje;
jak zarządzać kampanią wirusową?
Serwis internetowy, czyli co klient tak właściwie o Tobie wie?
jakość użytkowa serwisu internetowego;
podstawowe zasady funkcjonalności serwisów WWW;
jak uczyć się od innych – czyli o błędach w serwisach internetowych;
sposoby badania funkcjonalności serwisu internetowego;