Marketing Internetowy – Czyli jak Skutecznie Dotrzeć do Odbiorców za Pomocą Internetu - Szkolenie

Więcej informacji

Marketing Internetowy – Czyli jak Skutecznie Dotrzeć do Odbiorców za Pomocą Internetu - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
    • Umiejętności budowania przekazu promocyjnego w Internecie;
    • Planowania kampanii promocyjnej on-line;
    • Umiejętności zarządzania serwisami internetowymi z punktu widzenia biznesowego;
    Korzyści
    Umiejętność wykorzystania Internetu w szeroko rozumianych działaniach marketingowych nie tylko przedsiębiorstwa, ale każdej instytucji wydaje się w obecnych czasach podstawową umiejętnością wspierającą konkurencyjność i zdobywanie nowych klientów.

    Proponowane Państwu szkolenie jest wyjątkową kompilacją umiejętności marketingowych: komunikacyjnych, związanych z PR oraz budowaniem trwałej relacji z klientem, kompilacją przygotowaną przez analityków i praktyków e-biznesu.

    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy
    Dynamiczny rozwój działalności biznesowej opartej na wykorzystaniu Internetu w procesach sprzedaży czy też komunikacji stał się faktem. Mimo jednak, iż rynek ten nie jest już rynkiem bardzo młodym, ciągle istnieje problem z umiejętnościami poruszania się po nim. Jeśli instytucja zamierza skutecznie wykorzystywać możliwości jakie niesie ze sobą Internet powinno nauczyć się jak sprzedawać siebie (swój wizerunek) oraz promować swoje produkty w Sieci. Szkolenie ma charakter warsztatowo – dyskusyjny i prowadzone jest w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Poszczególne bloki szkolenia kończą się wspólną analizą praktycznych przykładów.

    Program szkolenia
    1. Internet jako medium w działalności firmy
      • modele wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej;
      • jak ocenić przydatność Internetu dla przedsiębiorstwa?
      • charakterystyka „polskiego Internetu”;
    2. Wykorzystanie poczty elektronicznej
      • rodzaje przesyłek mailingowych;
      • problematyka spamu;
      • mailing jako kampania reklamowa;
      • komunikacja z klientem, czyli newsteller;
      • jak stworzyć skuteczne e-mailing?
    3. Marketing wirusowy
      • czym jest marketing wirusowy?
      • przykłady wykorzystania marketingu wirusowego: filmy, gry, kartki, inne akcje;
      • jak zarządzać kampanią wirusową?
    4. Serwis internetowy, czyli co klient tak właściwie o Tobie wie?
      • jakość użytkowa serwisu internetowego;
      • podstawowe zasady funkcjonalności serwisów WWW;
      • jak uczyć się od innych – czyli o błędach w serwisach internetowych;
      • sposoby badania funkcjonalności serwisu internetowego;
    5. Programy lojalnościowy
      • behawioralne a afektywne podejścia do lojalności;
      • lojalność.com ... czyli co?
      • sposoby budowania lojalności klienta w Sieci.
    • Czas realizacji: 1 dzień (6 godzin)
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy

Studia Podyplomowe  -  Badania Opinii Społecznej
  • Studia Podyplomowe - Badania Opinii Społecznej

  • Centrum: WSIiE - Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia-E-Biznes
  • Studia I Stopnia-E-Biznes

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży
  • Studia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia-Reklama i Public Relations
  • Studia I Stopnia-Reklama i Public Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Reklama i Public Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Handel i Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Socjologia reklamy i komunikacji międzyludzkiej

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji