Marketing Instytucji Finansowych - Kurs

Więcej informacji

Marketing Instytucji Finansowych - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Przedmiotem kursu jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej konkurencji i zmian zachodzących w gospodarce instytucje finansowe muszą podejmować działania zmierzające do budowy własnej renomy. W tym celu wykorzystywane są różne formy relacji między instytucją finansową a klientem (bezpośredni i pośredni kontakt osobisty, kontakt na odległość). Przez pryzmat jakości obsługi klienta wskazane są także elementy funkcjonowania instytucji finansowej, które gwarantują satysfakcję klienta i czynią z niego ambasadora placówki. Do istotnych zagadnień omówionych w kursie należą ponadto: marketing relacji na płaszczyźnie personel–klient i instytucja finansowa–pracownik, jako czynnik umożliwiający „związanie” klienta z instytucją finansową; oddziaływanie na klienta poprzez cenę i narzędzia promocji; znaczenie dystrybucji usług oraz segmentacji w definiowaniu rynku działania, konieczność ciągłego monitorowania oczekiwań klientów.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu kursu uczestnik będzie wiedział:
    • jak ważne jest podejmowanie działań zmierzających do budowy renomy placówki finansowej,
    • jak tworzy się pozytywny wizerunek instytucji finansowej w oczach nabywców i potencjalnych nabywców usług,
    • jakie metody służą do uzyskania pozytywnego nastawienia klientów instytucji finansowych,
    • na czym polega rola personelu w budowaniu zaufania nabywcy usług finansowych.
    Po zakończeniu kursu uczestnik będzie umiał:
    • tworzyć pozytywne relacje między instytucją finansową a klientem,
    • pozyskiwać nabywców usług finansowych i zamieniać ich w stałych klientów instytucji finansowej,
    • oddziaływać na klienta za pomocą narzędzi promocji, ceny.
    Zawartość kursu:
    1. Oczekiwania klientów instytucji finansowych
    2. Istota marketingu mix usług finansowych
    3. Marketing relacji w usługach finansowych
    Czas trwania : 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Reżyseria, produkcja i marketing filmów reklamowych

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Integracja Europejska

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Stosunki Międzynarodowe - Specjalizacja Politologia

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Stosynki Międzynarodowe - Specjalność Międzynarodowe Stosunki Polityczne

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Stosunki Międzynarodowe - Specjalizacja Służba Dyplomatyczno-Konsularna

  • Centrum: WSSM-Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi
  • Więcej informacji