Szczegółowe informacjePrzedmiotem kursu jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej konkurencji i zmian zachodzących w gospodarce instytucje finansowe muszą podejmować działania zmierzające do budowy własnej renomy. W tym celu wykorzystywane są różne formy relacji między instytucją finansową a klientem (bezpośredni i pośredni kontakt osobisty, kontakt na odległość). Przez pryzmat jakości obsługi klienta wskazane są także elementy funkcjonowania instytucji finansowej, które gwarantują satysfakcję klienta i czynią z niego ambasadora placówki. Do istotnych zagadnień omówionych w kursie należą ponadto: marketing relacji na płaszczyźnie personel–klient i instytucja finansowa–pracownik, jako czynnik umożliwiający „związanie” klienta z instytucją finansową; oddziaływanie na klienta poprzez cenę i narzędzia promocji; znaczenie dystrybucji usług oraz segmentacji w definiowaniu rynku działania, konieczność ciągłego monitorowania oczekiwań klientów.
Cel kursu:
Po zakończeniu kursu uczestnik będzie wiedział:
jak ważne jest podejmowanie działań zmierzających do budowy renomy placówki finansowej,
jak tworzy się pozytywny wizerunek instytucji finansowej w oczach nabywców i potencjalnych nabywców usług,
jakie metody służą do uzyskania pozytywnego nastawienia klientów instytucji finansowych,
na czym polega rola personelu w budowaniu zaufania nabywcy usług finansowych.
Po zakończeniu kursu uczestnik będzie umiał:
tworzyć pozytywne relacje między instytucją finansową a klientem,
pozyskiwać nabywców usług finansowych i zamieniać ich w stałych klientów instytucji finansowej,
oddziaływać na klienta za pomocą narzędzi promocji, ceny.