Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem - Studia Podyplomowe
Szczegółowe informacjeCharakterystyka studiów podyplomowych:
czas trwania: 2 semestry,
tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe (sobota-niedziela), Katedra Ekonomiki Rolnictwa i Informatyki,
uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych,
Opis programu studiów:
elementy statystyki,
podstawy zarządzania,
systemy informacyjne zarządzania,
rachunkowość finansowa,
integracja europejska, podstawy marketingu,
system rynkowy,
zarządzanie strategiczne,
badania marketingowe,
marketing międzynarodowy,
rachunkowość zarządcza,
zarządzanie produkcją i kadrami,
komunikacja i negocjacje w biznesie,
zarządzanie sprzedażą i finansami.
Zasady naboru: kolejność zgłoszeń; dokumenty: karta zgłoszenia, dyplom ukończenia studiów wyższych, życiorys, 2 zdjęcia, kserokopia z dowodu osobistego, dowód wniesienia opłaty za I sem.
Informacje dodatkowe: studia obejmują 204 godzin zajęć dydaktycznych, zakończenie - zdanie wszystkich obowiązujących zaliczeń i egzaminów, limit przyjęć: 30 miejsc.
Uruchomienie Studiów Podyplomowych uzależnione jest od liczby zgłoszeń.