Marketing i PR - Szkolenie

Więcej informacji

Marketing i PR - Szkolenie

  • Cele • zapoznanie uczestników z istotą marketingu ( w tym marketingu wewnętrznego) i jego narzędziami
    • rozpoznawanie cech grupy docelowej dla marketingu wewnętrznego
    • poznanie najczęstszych barier w przepływie informacji oraz w jaki sposób udrożnić kanały informacyjne i zaangażować pracowników w życie przedsiębiorstwa
  • Szczegółowe informacje PROGRAM SZKOLENIA:
     
    PIERWSZY DZIEŃ
    • CZYM JEST MARKETING?
    • STRATEGIA 4P (W WYMIARZE ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM)
    • NOWOCZESNE STRATEGIE MARKETINGOWE
    • WYKORZYSTANIE SOCIAL MEDIA
     
    DRUGI DZIEŃ:
    • wpływ pracownika na budowanie wizerunku firmy
    • istota i cele marketingu wewnętrznego
    • podział odbiorców komunikacji wewnętrznej i opis cech grup docelowych
    • wewnętrzne badanie marketingowe / audyt stanu obecnego
    • formalne i nieformalne narzędzia marketingu wewnętrznego i sposoby ich wykorzystywania
    • metody zaangażowania pracowników w procesy marketingowe firmy
    • najczęściej spotykane problemy we wdrażaniu marketingu wewnętrznego
     
    TRZECI DZIEŃ:
    • PUBLIC RELATIONS  - TEORIA I PRAKTYKA
    • PR WEWNĘTRZNY
    • ROLA WYDARZEŃ MEDIALNYCH W BUDOWANIU WIZERUNKU WEWNĘTRZNEGO
    • ROLA RZECZNIKA PRASOWEGO I PROWCA W BUDOWANIU   
    • model WIWA i otoczenie organizacji,
    • komunikacja wertykalna i horyzontalna,
    • audyt komunikacyjny
    • BUDOWANIE STRATEGII PR I JEJ SKUTECZNE WDRAŻANIE
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations 2

  • Celno-Podatkowa i Logistyczna Obsługa Międzynarodowego Obrotu Towarowego - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet w Białymstoku
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - E-Biznes

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Fotografia Reklamy

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Handel Zagraniczny

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Biznes Elektroniczny

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji