Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs
Profil słuchacza / wymogiWszyscy zainteresowani.
Szczegółowe informacjeBudowa marki i umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej pozycji rynkowej. Kurs przedstawia zagadnienia związane z istotą kreowania marki i zarządzania nią — począwszy od określenia niepowtarzalnej użyteczności i tożsamości marki, procesu nadawania jej nazwy, aż po przestudiowanie wszelkich aspektów z nią związanych, do których należą: budowanie wizerunku marki, wykorzystywanie odpowiedniej strategii markowania produktów, kreowanie działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki, budowanie pakietów lojalnościowych oraz wycena marki przekładająca się na pozycję konkurencyjną.
Cel kursu:
Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
technik zarządzania marką,
zasad kreowania wizualizacji marki, budowania wartości marki i jej wyceny, kształtowania działań komunikacji marki z otoczeniem oraz budowania strategii marki,
nadawania nazw i symboli markom,
budowania wizerunku marki,
kreowania działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki,