Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

Więcej informacji

Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Budowa marki i umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej pozycji rynkowej.
    Kurs przedstawia zagadnienia związane z istotą kreowania marki i zarządzania nią — począwszy od określenia niepowtarzalnej użyteczności i tożsamości marki, procesu nadawania jej nazwy, aż po przestudiowanie wszelkich aspektów z nią związanych, do których należą: budowanie wizerunku marki, wykorzystywanie odpowiedniej strategii markowania produktów, kreowanie działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki, budowanie pakietów lojalnościowych oraz wycena marki przekładająca się na pozycję konkurencyjną.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • technik zarządzania marką,
    • zasad kreowania wizualizacji marki, budowania wartości marki i jej wyceny, kształtowania działań komunikacji marki z otoczeniem oraz budowania strategii marki,
    • nadawania nazw i symboli markom,
    • budowania wizerunku marki,
    • kreowania działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki,
    • budowania pakietów lojalnościowych,
    • wyceny marki,
    • budowania odpowiedniej strategii marki.
    Zawartość kursu:
    1. Istota i znaczenie zarządzania marką
    2. Budowanie wartości marki
    3. Zarządzanie markami
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Reżyseria, produkcja i marketing filmów reklamowych

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Oświatą

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Projekty Unijne i Pozyskiwanie Funduszy z Unii Europejskiej

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Transport, Logistyka, Spedycja

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Logistyką

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji