Magia Telemarketingu w Pigułce - Szkolenie

Więcej informacji

Magia Telemarketingu w Pigułce - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Korzyści dla uczestników
    Uczestnicy w sposób praktyczny poznają i przećwiczą techniki skutecznego telemarketingu typu „telefonów na zimno” przy telemarketingu outbound'owym, oraz zasady rozmów przychodzących przy obsłudze infolinii, helpdesk itp. Poprzez ćwiczenia praktyczne, poznają zasady pisania skutecznych skryptów telemarketingowych, wykorzystania w telemarketingu własnej fizjonomii, głosu, techniki redukcji stresu.

    Szkolenia polecamy dla:
    Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon – Telemarketerów, Telesprzedawców, Sekretarki, Pracowników Serwisu.
    Metody pracy które stosujemy podczas szkolenia:
    Szkolenie ma charakter warsztatowy. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o ćwiczenia praktyczne, zadania indywidualne i grupowe, symulacje, burze mózgów oraz analizy przypadków. Symulacje rozmów są nagrywane, co pomaga przy wyciąganiu prawidłowych wniosków z ćwiczenia przez Uczestnika.

    Program szkolenia:
    1. Ćwiczenia. Polepszenie jakości obsługi klientów poprzez wypracowanie modelu prawidłowej postawy pracownika obsługi i poznanie zasad telefonicznego savoir vivre.
      • wykorzystanie w telemarketingu ubioru, postawy ciała, mimiki
      • wykorzystanie w telemarketingu głosu (intonacja, wysokość, szybkość mówienia)
      • techniki auto motywacji, oraz zmiany własnego nastroju podczas pracy
      • telefoniczny savoir vivre
    2. Ćwiczenia. Zwiększenie efektywności w zakresie udzielania pomocy klientom oraz pozyskiwania od nich informacji, poprzez:
      • słuchanie aktywne (słyszenie z rozumieniem),
      • umiejętności zadawania odpowiednich pytań,
      • przekazywanie zrozumiałej dla rozmówcy informacji zwrotnej,
      • przyjmowanie ze zrozumieniem informacji od klientów.
      • poznanie w praktyce różnych sposobów radzenia sobie z trudnym klientem.
      • umiejętność robienia prawidłowych i kompletnych notatek podczas rozmowy
      • umiejętność tworzenia przydatnych pod kontem przyszłych rozmów wpisów w bazie danych o klientach.
    3. Wykorzystanie w telemarketingu technik NLP (odzwierciedlanie, prowadzenie, radzenie sobie ze stresem, umiejętność zadawania pytań, wykorzystanie systemów reprezentacji, metaprogramy) – ćwiczenia
    4. Nabycie i przećwiczenie w praktyce umiejętności pisania perswazyjnych skryptów telemarketingowych, poznanie różnych rodzajów skryptów i umiejętność wykorzystania ich w praktyce.
    5. Nabycie umiejętności postępowania w przypadku skarg, wątpliwości lub zarzutów ze strony klienta.
    6. Poznanie jak istotną rolę w życiu każdej firmy odgrywają pracownicy „pierwszego kontaktu” z klientem.
    7. Podsumowanie i zakończenie.
Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta