Magia Sprzedaży Przez Telefon - Szkolenie

Więcej informacji

Magia Sprzedaży Przez Telefon - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie skierowane jest do sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, przedstawicieli obsługujących kluczowych klientów, telemarketerów, specjalistów ds. obsługi klienta, kierowników sprzedaży, kierowników zespołów sprzedażowych, a także osób interesujących się tematem świadomego korzystania z nowoczesnych technik sprzedaży.
  • Szczegółowe informacje PLAN SZKOLENIA
    SESJA I Refleksja aby nam się chciało.
    1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro?
    2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm?
    3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży przez telefon?
    4. Sprawdzone zasady na realizację celów sprzedażowych na 100%

    Pierwsza część szkolenia ma wpłynąć na nastawienie uczestnika, szczególnie na jego postawę. Uczestnik poznaje mechanizm nastawienia, zasady skutecznego działania na podstawie gry symulacyjnej. Wynik wspomnianej gry pokaże najlepszych sprzedawców i telemarketerów, pokaże ich mechanizm i reguły działania, które omówimy w końcowej fazie.

    SESJA II Magia sprzedaży
    1. Kim jestem? - diagnoza stylu sprzedaży przez telefon.
    2. Typy Klientów i jego metaprogramy. Jak je rozpoznawać?
    3. Jak rozmawiać z różnymi typami klientów? - recepta na każdego.
    4. Jak inspirować i zaciekawić przez telefon? – techniki 
    5. Jak stworzyć pozytywny nastrój rozmowy? - strefy sympatii.
    6. Jak wpłynąć na decyzje klienta? - perswazja telefoniczna

    Druga cześć szkolenia, w przeciwieństwie do pierwszej odnosi się do wiedzy i umiejętności dotyczącej sprzedaży telefonicznej. Tutaj proponujemy nowoczesne metody telemarketingowe, które obecnie się sprawdzają. Określenie potencjału uczestników poprzez określenie ich stylów sprzedażowych (uczestnik wykonuje przygotowany test diagnozujący potencjał, następnie odnosi się do niego w formie rachunku sumienia, wskazując własne mocne i słabe strony) lub określenie typologii klienta (6 typów klienta) i zmierzenie się z każdym z nich w scenkach sprzedażowych. Przy okazji odnosimy się do wypracowania technik perswazji przez telefon na każdym etapie rozmowy z klientem.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
    Co uczestnik uzyskuje, dzięki szkoleniu?
    * Podniesienie poziomu skuteczności sprzedaży.
    * Poznanie  technik  profesjonalnej prezentacji produktów w telefonicznej rozmowie z klientem.
    * Zwiększenie poziomu motywacji i proaktywności telemarketingowej.
    * Obniżenie poziomu stresu wynikającego z konieczności prezentowania oferty podczas telefonicznej rozmowy z klientem.
    * Wypracowanie skutecznych scenariuszy rozmowy w zależności od typu klienta. 

    HARMONOGRAM SZKOLENIA
    8.00 rozpoczęcie szkolenia
    8.00 do 9.30  szkolenie
    9.30 do 9.45 przerwa - serwis kawowy
    9.45 -11.15 szkolenie
    11.15 do 11.30 przerwa- serwis kawowy
    11.30 do 13.00 szkolenie
    13.00 do 14.00  obiad
    14.00 do  15.30 szkolenie
    Od 15.30 do 17.00 konsultacje trenerskie
    17.00 zakończenie szkolenia
Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta