Kurs - Telemarketing

Więcej informacji

Kurs - Telemarketing

  • Cele CELE SZKOLENIA Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. CZAS TRWANIA Jeden dzień
  • Szczegółowe informacje RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
    • Co to jest i na czym polega telemarketing Rola i zadania działu telemarketingu. Telemarketing wewnętrzny i zewnętrzny. Telemarketing informacyjny i akwizycyjny.
    • Określenie klientów docelowych. Praca z bazą danych.
    • Komunikowanie się przez telefon. Mówienie i "język" mowy. Techniki aktywnego słuchania, rozumienia i zapamiętywania.
    • Przygotowanie rozmowy przez telefon.
    • Rozmowa handlowa z kientem instytucjonalnym, inicjowana przez telemarketera.
    • Rozmowa handlowa z klientem indywidualnym, inicjowana przez telemarketera. Nawiązanie kontaktu z nieprzygotowanym klientem. "Trudny" klient.
    • Rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży bezpośredniej.
    • Rozmowa osoby odbierającej telefon z klientem.
    • Scenariusze rozmów w telemarketingu. Typy scenariuszy. Scenariusze rozmów wychodzących i przychodzących. Dostosowanie scenariusza do typu rozmówcy.
    • Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
    • Wspierania telemarketingu ze strony innych mediów wykorzystywanych w procesie sprzedaży: kontaktów osobistych, bezpośrednich przesyłek pocztowych oarz reklamy zewnętrznej, medialnej i w miejscu sprzedaży.
    • Organizacja pracy z telefonem. Przełączanie rozmów i udzielanie niezbędnych informacji.
    METODY SZKOLENIA

    Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe.

Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta