CeleKompleksowe wydawnictwo omawiające wszystkie obszary działalności transportowo-spedycyjnej. Umożliwia zapoznanie się z logistycznym aspektem działalności przedsiębiorstwa spedycyjnego, przedstawia zarządzanie magazynem i zapasami, a także łańcuchem dostaw. Dostarcza wiedzy na temat właściwego doboru środków transportu i podstaw ich eksploatacji. Zawiera również informacje dotyczące przygotowania dokumentacji transportowej czy umowy spedycji. W kursie poruszono przydatne w pracy specjalisty ds. transportu i spedycji zagadnienia z zakresu podstaw marketingu, rachunkowości zarządczej oraz negocjacji.
Szczegółowe informacjeZalety Kursu
przystępne materiały
praktyczny słowniczek terminów spedycyjnych
efektywny system powtórek
opieka doświadczonego nauczyciela
Długośc Kursu i Cena
długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)
Lekcja 1: Podstawowe pojęcia w spedycji. Charakterystyka rynku usług spedycyjnych
Lekcja 2: Specyfika rynku usług spedycyjnych w Polsce
* Pakiet 2
Lekcja 3: Organizacja prac załadunkowych i rozładunkowych
Lekcja 4: Wybór środka transportu
* Pakiet 3
Lekcja 5: Organizacja przewozów ładunków niebezpiecznych
Lekcja 6: Ubezpieczenia w spedycji i transporcie
* Pakiet 4
Lekcja 7: Odpowiedzialność spedytora i przewoźnika
Lekcja 8: Spedycja gałęziowa
* Pakiet 5
Lekcja 9: Dokumentacja transportowa
Lekcja 10: Planowanie i realizacja zleceń w spedycji
* Pakiet 6
Lekcja 11: Umowa spedycji i zlecenie spedycyjne
Lekcja 12: Problematyka celna w spedycji
* Pakiet 7
Lekcja 13: Transport jako dziedzina gospodarcza. Spedycja w procesie wymiany
handlowej
Lekcja 14: Formy usług transportowych na rynku oraz efektywność funkcjonowania
przedsiębiorstw spedycyjnych
* Pakiet 8
Lekcja 15: Środki transportu oraz koszty eksploatacyjne pojazdów
Lekcja 16: Organizowanie zadań transportowych oraz techniczne utrzymanie pojazdów
* Pakiet 9
Lekcja 17: Podstawowe pojęcia w logistyce
Lekcja 18: Transport
Lekcja 21: Systemy informacji w logistyce, automatyczna identyfikacja i elektroniczna
wymiana danych – EDI
Lekcja 22: Transport i spedycja w ujęciu logistyczno-ekologicznym
* Pakiet 12
Lekcja 23: Istota i miejsce marketingu w działalności transportowej. Zachowanie się
konsumentów na rynku usług transportowych
Lekcja 24: Badania marketingowe i strategia marketingowa w transporcie
* Pakiet 13
Lekcja 25: Usługa transportowa jako element marketingu. Cena usług transportowych
Lekcja 26: Dystrybucja i promocja usług transportowych. Zarządzanie marketingowe
przedsiębiorstwem transportowym
* Pakiet 14
Lekcja 27: Istota rachunkowości zarządczej
Lekcja 28: Koszty jako element procesu decyzyjnego; klasyfikacja kosztów
* Pakiet 15
Lekcja 29: Rachunek kosztów i jego systemy
Lekcja 30: Kalkulacja i analiza kosztów
* Pakiet 16
Lekcja 31: Techniki negocjacyjne
Lekcja 32: Scenariusz negocjacji sprzedaży usługi transportowej