CeleCelem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu. W materiałach omówiono poszczególne etapy obiegu dokumentów w firmie oraz rodzaje umów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i handlowego. Kurs porusza także zagadnienia związane z komunikacją werbalną i niewerbalną oraz uczy profesjonalnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
Szczegółowe informacjeZalety Kursu
przystępne materiały z licznymi przykładami
zagadnienia dotyczące zachowania i wyglądu zewnętrznego obowiązujących w pracy biurowej
efektywny system powtórek
2 dodatkowe bezpłatne zeszyty na temat sztuki motywacji (z pakietami lekcyjnymi 5. i 10.)
płyta CD zawierająca programy przydatne w korzystaniu z Internetu (z pakietem 15.)
opieka doświadczonego nauczyciela
Długość Kursu i Cena
długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)
Zalety kursu
* przystępne materiały z licznymi przykładami
* zagadnienia dotyczące zachowania i wyglądu zewnętrznego obowiązujących w pracy biurowej
* efektywny system powtórek
* 2 dodatkowe bezpłatne zeszyty na temat sztuki motywacji (z pakietami lekcyjnymi 5. i 10.)
* płyta CD zawierająca programy przydatne w korzystaniu z Internetu (z pakietem 15.)
* opieka doświadczonego nauczyciela
Długość kursu
* długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
* średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
Program kursu
* Pakiet 1
Lekcja 1: Miejsce sekretarki/asystentki dyrektora w przedsiębiorstwie. Zadania i
obowiązki sekretarki/asystentki.
Lekcja 2: Cechy dobrej sekretarki/asystentki.
* Pakiet 2
Lekcja 3: Urządzenie sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych.
Lekcja 4: Prowadzenie rozmów telefonicznych.
* Pakiet 3
Lekcja 5: Rodzaje i obieg dokumentacji w pracy asystentki dyrektora
Lekcja 6: Zasady korespondencji. Ćwiczenia praktyczne w przygotowywaniu pism.
* Pakiet 4
Lekcja 7: Archiwizacja dokumentacji.
Lekcja 8: Gospodarowanie własnym czasem pracy oraz swojego przełożonego –
dyrektora.
* Pakiet 5
Lekcja 9: Komunikacja interpersonalna.
Lekcja 10: Kontakt z klientem – zewnętrznym i wewnętrznym. Obsługa klienta.
* Pakiet 6
Lekcja 11: Reprezentacja i wizerunek firmy – public relations.
Lekcja 12: Savoir-vivre w biznesie.
* Pakiet 7
Lekcja 13: Przygotowanie do wystąpień publicznych. Tytułowanie.
Lekcja 14: Organizacja spotkań, narad, konferencji, wyjazdów służbowych oraz imprez
firmowych.
* Pakiet 8
Lekcja 15: Protokołowanie podczas spotkań.
Lekcja 16: Elementy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.
* Pakiet 9
Lekcja 17: Dokumenty księgowo-kadrowe – rodzaje i ich obieg.
Lekcja 18: Delegowanie uprawnień. Motywowanie współpracowników. Elementy
negocjacji.
* Pakiet 10
Lekcja 19: Języki obce w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.
Lekcja 20: Moda i uroda w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.
* Pakiet 11
Lekcja 21: Ubieganie się o stanowisko sekretarki/asystentki dyrektora – jak napisać
dobre CV oraz list motywacyjny.
Lekcja 22: Prawo w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.
* Pakiet 12
Lekcja 23: Umowy z zakresu prawa pracy przydatne w pracy sekretarki/asystentki
dyrektora.
Lekcja 24: Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlo-wego przydatne w pracy
sekretarki/asystentki dyrektora.
* Pakiet 13
Lekcja 25: Asertywność w pracy zawodowej.
Lekcja 26: Walka z codziennym stresem.
* Pakiet 14
Lekcja 27: Zaawansowane techniki doskonalenia pracy na stanowisku
sekretarki/asystentki dyrektora.
Lekcja 28: Ćwiczenia umacniające kompetencje sekretarki/asystentki dyrektora – trening
rozwoju osobistego.
* Pakiet 15
Lekcja 29: Internet – sieć komputerowa; podłączenie komputera do sieci Internet;
narzędzia wspomagające korzystanie z Internetu.
Lekcja 30: Poczta elektroniczna.
* Pakiet 16
Lekcja 31: Grupy dyskusyjne; korzystanie z usług www.; nawigacja w sieci.
Lekcja 32: Transfer plików; inne usługi sieciowe.