Kurs - Sekretarka/Asystentka dyrektora

Więcej informacji

Kurs - Sekretarka/Asystentka dyrektora

  • Cele Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu. W materiałach omówiono poszczególne etapy obiegu dokumentów w firmie oraz rodzaje umów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i handlowego. Kurs porusza także zagadnienia związane z komunikacją werbalną i niewerbalną oraz uczy profesjonalnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Szczegółowe informacje Zalety Kursu
    • przystępne materiały z licznymi przykładami
    • zagadnienia dotyczące zachowania i wyglądu zewnętrznego obowiązujących w pracy biurowej
    • efektywny system powtórek
    • 2 dodatkowe bezpłatne zeszyty na temat sztuki motywacji (z pakietami lekcyjnymi 5. i 10.)
    • płyta CD zawierająca programy przydatne w korzystaniu z Internetu (z pakietem 15.)
    • opieka doświadczonego nauczyciela
    Długość Kursu i Cena

    • długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
    • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
    • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)

    Zalety kursu

        * przystępne materiały z licznymi przykładami
        * zagadnienia dotyczące zachowania i wyglądu zewnętrznego obowiązujących w pracy biurowej
        * efektywny system powtórek
        * 2 dodatkowe bezpłatne zeszyty na temat sztuki motywacji (z pakietami lekcyjnymi 5. i 10.)
        * płyta CD zawierająca programy przydatne w korzystaniu z Internetu (z pakietem 15.)
        * opieka doświadczonego nauczyciela

    Długość kursu

        * długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
        * średni czas nauki: 15-30 minut dziennie

    Program kursu

        * Pakiet 1

          Lekcja 1: Miejsce sekretarki/asystentki dyrektora w przedsiębiorstwie. Zadania i
                           obowiązki sekretarki/asystentki.

          Lekcja 2: Cechy dobrej sekretarki/asystentki.

        * Pakiet 2

          Lekcja 3: Urządzenie sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych.
          Lekcja 4: Prowadzenie rozmów telefonicznych.

        * Pakiet 3

          Lekcja 5: Rodzaje i obieg dokumentacji w pracy asystentki dyrektora
          Lekcja 6: Zasady korespondencji. Ćwiczenia praktyczne w przygotowywaniu pism.

        * Pakiet 4

          Lekcja 7: Archiwizacja dokumentacji.
          Lekcja 8: Gospodarowanie własnym czasem pracy oraz swojego przełożonego –
                          dyrektora.

        * Pakiet 5

          Lekcja 9: Komunikacja interpersonalna.
          Lekcja 10: Kontakt z klientem – zewnętrznym i wewnętrznym. Obsługa klienta.

        * Pakiet 6

          Lekcja 11: Reprezentacja i wizerunek firmy – public relations.
          Lekcja 12: Savoir-vivre w biznesie.

        * Pakiet 7

          Lekcja 13: Przygotowanie do wystąpień publicznych. Tytułowanie.
          Lekcja 14: Organizacja spotkań, narad, konferencji, wyjazdów służbowych oraz imprez
                            firmowych.

        * Pakiet 8

          Lekcja 15: Protokołowanie podczas spotkań.
          Lekcja 16: Elementy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

        * Pakiet 9

          Lekcja 17: Dokumenty księgowo-kadrowe – rodzaje i ich obieg.
          Lekcja 18: Delegowanie uprawnień. Motywowanie współpracowników. Elementy
                             negocjacji.

        * Pakiet 10

          Lekcja 19: Języki obce w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.
          Lekcja 20: Moda i uroda w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.

        * Pakiet 11

          Lekcja 21: Ubieganie się o stanowisko sekretarki/asystentki dyrektora – jak napisać 
                            dobre CV oraz list motywacyjny.
          Lekcja 22: Prawo w pracy sekretarki/asystentki dyrektora.

        * Pakiet 12

          Lekcja 23: Umowy z zakresu prawa pracy przydatne w pracy sekretarki/asystentki
                             dyrektora.
          Lekcja 24: Umowy z zakresu prawa cywilnego i handlo-wego przydatne w pracy
                             sekretarki/asystentki dyrektora.

        * Pakiet 13

          Lekcja 25: Asertywność w pracy zawodowej.
          Lekcja 26: Walka z codziennym stresem.

        * Pakiet 14

          Lekcja 27: Zaawansowane techniki doskonalenia pracy na stanowisku
                             sekretarki/asystentki dyrektora.
          Lekcja 28: Ćwiczenia umacniające kompetencje sekretarki/asystentki dyrektora – trening
                             rozwoju osobistego.

        * Pakiet 15

          Lekcja 29: Internet – sieć komputerowa; podłączenie komputera do sieci Internet;
                             narzędzia wspomagające korzystanie z Internetu.
          Lekcja 30: Poczta elektroniczna.

        * Pakiet 16

          Lekcja 31: Grupy dyskusyjne; korzystanie z usług www.; nawigacja w sieci.
          Lekcja 32: Transfer plików; inne usługi sieciowe.

Inne informacje związane z administracja-ogólne

  • Administracja Publiczna - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Administracja-Zarządzanie i Organizacja

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Administracja Gospodarcza

  • Centrum: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Administracja Unii Europejskiej

  • Centrum: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Polityka Administracyjna

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Prawo i Ochrona Pracy

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Administracja Gospodarcza

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji