Kurs - Rola oceniania zewnętrznego i wewnątrzszkolnego w doskonaleniu procesu kształcenia

Więcej informacji

Kurs - Rola oceniania zewnętrznego i wewnątrzszkolnego w doskonaleniu procesu kształcenia

  • Cele Wskazanie możliwości i sposobów wykorzystania standardów wymagań egzaminacyjnych w planowaniu procesu kształcenia.
  • Profil słuchacza / wymogi Nauczyciele wszystkich przedmiotów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
  • Szczegółowe informacje Rola oceniania zewnętrznego i wewnątrzszkolnego w doskonaleniu procesu kształcenia

    Obszary tematyczne 
      

    - analiza wyników egzaminów
    - diagnoza osiągnięć edukacyjnych uczniów
    - planowanie pracy dydaktycznej (w kontekście planowania rozwoju szkoły) w oparciu o przeanalizowane wyniki (organizacja zajęć, organizacja zajęć pozalekcyjnych, metody nauczania, sposoby motywowania uczniów do uczenia się, współpraca z rodzicami uczniów, doskonalenie zawodowe nauczycieli, dobór i stosowanie pomocy dydaktycznych, Szkolny Zestaw Programów Nauczania, Wewnątrzszkolny System Oceniania)

    Czas trwania    
    20 godzin dydaktycznych

    Struktura    
    4 spotkania po 5 godziny po godz. 15.00
Więcej informacji

Inne informacje związane z metodyka

  • Studia I Stopnia - Pedagogikapraca socjalna

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Surdopedagogika

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Oligofrenopedagogika

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Edukator Języka Migowego

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogika Specjalna

  • Centrum: Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
  • Więcej informacji
  • Komputer a Projekt Dydaktyczny - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Dydaktyka Twórczości - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji