CeleCELE SZKOLENIA Prezentacja metod i technik, za pomocą których przedsiębiorstwo może wywierać pożądany wpływ na otoczenie i własnych pracowników (wzbudzając ich poczucia tożsamości z firmą). Poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, zwłaszcza pomiędzy kierownictwem i pracownikami. Zdobycie umiejętności kształtowanie procesów identyfikacji firmy wobec otoczenia.
Szczegółowe informacjeRAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Co to jest Public Relations - podstawowe pojęcia i definicje. Public Relations jako narzędzie budowania reputacji przedsiębiorstwa.
Public Relations w systemie komunikowania się firmy z otoczeniem oraz własnymi pracownikami. Zewnętrzna i wewnętrzna funkcja Public Relations.
Public Relations jako funkcja zarządzania przedsiębiorstwem oraz główny instrument tzw. issue management.
Public Relations jako czynnik wspierający strategię marketingową firmy. Sposoby komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami i konsumentami.
Public Relations jako narzędzie kreowanie wizerunku (Corporate Image) oraz tożsamości (Corporate Identity) firmy. Planowanie i wdrażanie procesów identyfikacji firmy wobec otoczenia. Wizerunkotwórcza rola pracowników.
Rola procesów komunikacyjnych wewnątrz przedsiębiorstwa. Komunikacja pionowa i pozioma. Kształtowanie w przedsiębiorstwie kanałów przepływu informacji.
Media Relations - budowanie kontaktów z prasą, radiem i telewizją. Informacyjne i pozainformacyjne sposoby oddziaływania na mass media.