Kreatywna Komunikacja w Biznesie - Szkolenie

Więcej informacji

Kreatywna Komunikacja w Biznesie - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą mieć przyjaciół w biznesie i utrzymywać z nimi pełne sukcesów długoterminowe relacje, dla osób, które chcą kreatywnie komunikować się - by zrozumieć stanowiska i interesy innych, samemu zostać dobrze zrozumianym i odnosić sukcesy.
     
    IDEA SZKOLENIA:
    Dla kogo?
    Dla tych, którzy chcą mieć przyjaciół w biznesie i utrzymywać z nimi pełne sukcesów długoterminowe relacje

    Cel?
    Kreatywnie komunikować się - by zrozumieć stanowiska i interesy innych, samemu zostać dobrze zrozumianym i odnosić sukcesy

    Metody?
    Kinezjologia, ćwiczenia pamięci i kreatywności, studium przypadku, drama, mini wykład

    Efekty?
    Umiejętności zdobyte na szkoleniu pomogą Państwu:
    • pozyskać prawdziwych przyjaciół w biznesie i zbudować z nimi satysfakcjonujące obie strony relacje
    • nawiązać skuteczny kontakt z rozmówcą
    • zrobić interesującą i niekonwencjonalną prezentację
    • zostać cenionym rozmówcą
    • zrozumieć wartości i interesy swoich rozmówców
    Wniosek?
    Czy widzisz siebie otoczonego tłumem słuchaczy niezwykle zainteresowanych tym, co mówisz? Czy słyszysz od swoich rozmówców słowa: "Doskonale mi się z Panem rozmawiało, proszę mi jutro przesłać ofertę"? Czy czujesz wspaniały smak sukcesu, który odnosisz dzięki kreatywnej komunikacji?

    Jeśli nie, a chcesz, by te emocje stały się Twoimi, zapraszamy na szkolenie

    ZAKRES SZKOLENIA:
    • I. Jak zapamiętać imię i nazwisko rozmówcy?
    • II. Jak szybciej i efektywniej przetwarzać dane płynące z otoczenia?
    • III. Co robić, aby skutecznie i interesująco się zaprezentować i przy tym nie zanudzić słuchaczy?
    • IV. Jakich zmysłów używam przy komunikacji, a jakich moi rozmówcy?
    • V. Jakie emocje komunikuję moje ciało a jakie komunikaty odbierają moi rozmówcy?
    • VI. Jak odzwierciedlam w słowach swoje myśli? Jak moje myśli wpływają na moje zachowanie i stosunek moich słuchaczy do mnie?
    • VII. Jaka forma komunikacji jest lepsza ekspresywna czy receptywna?
    • VIII. Jak rozdzielać fakty od uczuć?
    • IX. Jak mówić a jak słuchać? Czym jest autentyczne słuchanie?
    • X. Po co i jak robić notatki z prowadzonych rozmów?
    • XI. Według jakich metaprogramów działam a według jakich metaprogramów działają moi rozmówcy?
    • XII. Dlaczego pytania są ważne i jak je zadawać?
    CZAS TRWANIA: 2 dni - 16 godzin
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie