Kreacja Własnego Biznesu Turystycznego - Studia Podyplomowe
Szczegółowe informacjeProfesjonalne studia wraz z indywidualnym doradztwem najlepszych konsultantów branży HoReCa, spotkania z właścicielami, menedżerami obiektów turystcznych, które odniosły sukces na rynku Trójmiejskim;
Kreacja własnego biznesu turystycznego
Powyższe studia podyplomowe dedykowane są obecnym i potencjalnym właścicielom firm z sektora usług turystycznych. Jeśli zastanawiacie się Państwo jak osiągnąć sukces w otoczeniu produktu turystycznego? Lub jak skutecznie i efektywnie wzmocnić prowadzenie działań sprzedażowo- marketingowych w dotychczas prowadzonych obiektach HoReCa? To zapraszamy do skorzystania z wyjątkowej szansy: zdobycia nie tylko wiedzy z przedmiotowego zakresu ale rówinież otrzymania indywidalnego doradztwa najlepszych menedżerów – praktyków w celu weryfikacji i pomocy w kreacji własnego biznesu. Dodatkowo naszym słuchaczom zapewniamy spotkania i wizytację w wybranych obiektach HoReCa, które osiągnęły sukces na rynku Trójmiejskim.
WSTiH jest wiodącą Uczelnią Wyższą profilowaną w sektorze usług turystycznych i jako pierwsza w Polsce proponuje swoim słuchaczom pakiet edukacyjny: czyli studia podyplomowe wraz z gwarantowanym noclegiem! Uczestnicy naszych studiów już nie muszą zabiegać o zaplecze noclegowe we własnym zakresie. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie i obecność placówki na Trójmieskim rynku usług HoReCa gwarantujemy naszym studentom korzystną i elegancką bazę noclegową.
Zajęcia są prowadzone przez najwyższej klasy praktyków i wykładowców Uczelni Wyższych w ciekawej formie prezentacji audiowizualnych z interaktywnym dialogiem z grupą. Jednocześnie w każdej tematyce przedmiotowej prowadzone są praktyczne ćwiczenia w wykorzystaniem studium przypadku.
Zaliczenie studium na podstawie seminarum i przygotowania pracy zaliczeniowej pt.”Własny biznes turystyczny”;
Zajęcia odbywają się w piątki i soboty;
Czas trwania studiów: II semestry Przedmioty realizowane w ramach studium:
1. Skuteczny marketing usług turystycznych w Polsce;
2. Istota zastosowania franczyzy i agencji produktu HoReCa w Polsce. Prezezntacja i omówienia aktualnych systemów franczyzowych w usługach gastronomiczno-hotelarskich;
3. Budżetowanie własnej firmy turystcznej. Tworzenie biznes planów w otoczeniu usług turystycznych;
4. Praktyczne zastosowanie branchmarketingu w kreacji własnego biznesu turystycznego;
5. Otoczenie prawne prowadzenia własnego biznesu turystycznego w Polsce;
6. Optymalizacja wykorzystania systemów komputerowych w turystyce. Istota systemu CRM - projekcja obiektowa;
7. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych;
8. Innowacyjne zarządzanie obiektem turystycznym;
9. Tworzenie i kreacja obiektu turystycznego z wykorzystaniem tendów w gospodarce turystycznej;