CeleCelem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.
Nauczenie się osiągania nowatorskich rozwiązań "na zawołanie"
Pokonywanie barier kreatywności i lęku przed zmianami.
PraktykiPowyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie adresowane jest do pracowników wszystkich pionów, niezależnie od zajmowanego stanowiska w strukturze firmy, którzy - z racji obowiązków lub własnej inicjatywy - chcą szukać nowych i twórczych rozwiązań. W szczególności kadra zarządzająca i Project Managerowie.
Szczegółowe informacjeCzas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)
Program szkolenia:
Kreacja:
proces twórczy oraz zagadnienia uwagi, kreatywności i filtrów percepcyjnych,
aktywne przetwarzanie obrazu, punkty koncentracji, figury niedomknięte, emocjonalne znaczenie kierunków i pól,
strategie Leonarda da Vinci - pobudzanie i uelastycznianie myślenia twórczego,
praca z metaforą - zaglądanie do nieświadomej części umysłu,
twórczość pod presją czasu,
narzędzie "zoom" do kierunkowania i weryfikacji myślenia twórczego w tworzeniu koncepcji reklamy i potrzeb klienta,
strategia Walta Disneya - optymalny wzór wyboru najlepszych rozwiązań,
jak kierować emocjami - czyli co opowiada obraz o jego twórcy?
Perswazja i przekaz reklamowy:
w jaki sposób przechowujemy treść reklam i przetwarzamy wiedzę o markach,
pamięć operacyjna i efekt torowania, postawy jawne i utajone,
jak wykorzystać model płytkiego przetwarzania,
heurystyki wydawania sądów,
prawdy i mity o oddziaływaniu przekazów podprogowych,
lingwistyczne narzędzia wywierania wpływu, między innymi:
zaprzeczenia i słowa klucze,
pętle lingwistyczne,
wieloznaczności, przedefiniowania,
elementy perswazji poprzez język wyobraźni - model Miltona,