Komunikacja Werbalna i Niewerbalna. Działania w Sytuacjach Kryzysowych.- Szkolenie
CeleMerytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy mają regularne kontakty z mediami, a także odpowiadają za działania z zakresu PR w swojej firmie czy instytucji – w szczególności dla rzeczników prasowych oraz ich zastępców, specjalistów z zakresu promocji, PR, asystentów prasowych, menedżerów firm i kierowników urzędów, osób udzielających informację i wszystkich tych, którzy muszą rozmawiać z prasą.
Szczegółowe informacjeKorzyści dla uczestników
świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznika
udoskonalenie świadomej ekspresji niewerbalnej w celu zwiększenia efektywności przekazu
nabycie wiedzy i umiejętności unikania kryzysu, wypracowanie zasad, jak prowadzić politykę informacyjną
Program: KOMUNIKACJA WERBALNA
proces porozumiewania się: rola rzecznika jako nadawcy i odbiorcy przekazu
tworzenie logicznych komunikatów
znaczenie słuchania oraz porządkowania informacji
odpowiadanie na pytania
sposoby odbioru i interpretacji informacji
powstawanie przekłamań w przekazie
bariery komunikacyjne
komunikacja jedno- i dwukierunkowa w pracy rzecznika
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
elementy komunikacji niewerbalnej
ekspresja mowy ciała
wykorzystywanie mowy ciała do wywierania wpływu, przekonywania
CZYM JEST KRYZYS?
SZEŚĆ FAZ ZARZĄDZANIA KRYZYSEM
UNIKANIE KRYZYSU
przeprowadzanie audytu antykryzysowego
planowanie antykryzysowe
PRZYGOTOWANIE DO ZARZĄDZANIA KRYZYSEM
analiza potencjalnego ryzyka
wymyśl rodzaj możliwej sytuacji kryzysowej lub plan awaryjny