Komunikacja Werbalna i Niewerbalna. Działania w Sytuacjach Kryzysowych.- Szkolenie

Więcej informacji

Komunikacja Werbalna i Niewerbalna. Działania w Sytuacjach Kryzysowych.- Szkolenie

  • Cele Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
    z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy mają regularne kontakty z mediami, a także odpowiadają za działania z zakresu PR w swojej firmie czy instytucji – w szczególności dla rzeczników prasowych oraz ich zastępców, specjalistów z zakresu promocji, PR, asystentów prasowych, menedżerów firm i kierowników urzędów, osób udzielających informację i wszystkich tych, którzy muszą rozmawiać z prasą.
  • Szczegółowe informacje Korzyści dla uczestników
    • świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznika
    • udoskonalenie świadomej ekspresji niewerbalnej w celu zwiększenia efektywności przekazu
    • nabycie wiedzy i umiejętności unikania kryzysu, wypracowanie zasad, jak prowadzić politykę informacyjną
    Program:
    KOMUNIKACJA WERBALNA
    • proces porozumiewania się: rola rzecznika jako nadawcy i odbiorcy przekazu
    • tworzenie logicznych komunikatów
    • znaczenie słuchania oraz porządkowania informacji
    • odpowiadanie na pytania
    • sposoby odbioru i interpretacji informacji
    • powstawanie przekłamań w przekazie
    • bariery komunikacyjne
    • komunikacja jedno- i dwukierunkowa w pracy rzecznika
    KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
    • elementy komunikacji niewerbalnej
    • ekspresja mowy ciała
    • wykorzystywanie mowy ciała do wywierania wpływu, przekonywania
    CZYM JEST KRYZYS?

    SZEŚĆ FAZ ZARZĄDZANIA KRYZYSEM 

    UNIKANIE KRYZYSU
    • przeprowadzanie audytu antykryzysowego
    • planowanie antykryzysowe
    • PRZYGOTOWANIE DO ZARZĄDZANIA KRYZYSEM
    • analiza potencjalnego ryzyka
    • wymyśl rodzaj możliwej sytuacji kryzysowej lub plan awaryjny
    • zbadaj ewentualne skutki uboczne planu antykryzysowego
    • utwórz sztab zarządzania antykryzysowego
    • utwórz antykryzysową sieć kontaktów
    • opracuj plan komunikowania się
    • przygotuj plan środków i zasobów
    ROZPOZNANIE, OPANOWANIE I ROZWIĄZANIE KRYZYSU

    WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z KRYZYSU

    ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE KRYZYSU
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie