I. Budowanie marki na rynku usług
- kreowanie wizerunku marki,
- budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,
- zarządzanie marką na rynku B2B.
II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług
- umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B,
- efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego,
- tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B,
- budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,
- efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B.
III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B (BTL, targi, PR, event)
IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B
- programy lojalnościowe (cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania),
- system CRM.
V. Dyskusja moderowana