Komunikacja Kryzysowa - Szkolenie

Więcej informacji

Komunikacja Kryzysowa - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Dla kogo:
    → dla osób, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
    → dla osób odpowiadające za wizerunek, promocję, public relations
    oraz marketing w swoich instytucjach
    → dla dyrektorów i kierowników działów PR, samodzielnych specjalistów ds. PR, account executives i account managers w agencjach PR.
  • Szczegółowe informacje Ramowy program szkolenia:
    • Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiega
    • Reguły postępowania w kryzysie
    • Case study - dobre wzory i nauczki
    • Budowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacji
    • Opracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań i odpowiedzi
    • Współpraca z mediami w kryzysie - udzielanie informacji, odpowiadanie na pytania
    • Sposób budowania planów anty-kryzysowych
    Trener: Sebastian Łuczak

    Informacje organizacyjne:
    Miejsce: Warszawa
    Godziny zajęć: 9-17
    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
    materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie