Profil słuchacza / wymogiDla kogo:
→ dla osób, które zajmują się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
→ dla osób odpowiadające za wizerunek, promocję, public relations
oraz marketing w swoich instytucjach
→ dla dyrektorów i kierowników działów PR, samodzielnych specjalistów ds. PR, account executives i account managers w agencjach PR.
Szczegółowe informacjeRamowy program szkolenia:
Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiega
Reguły postępowania w kryzysie
Case study - dobre wzory i nauczki
Budowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacji
Opracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań i odpowiedzi
Współpraca z mediami w kryzysie - udzielanie informacji, odpowiadanie na pytania
Sposób budowania planów anty-kryzysowych
Trener: Sebastian Łuczak
Informacje organizacyjne:
Miejsce: Warszawa
Godziny zajęć: 9-17
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch.