Komunikacja Interpersonalna Jako Podstawa Prawidłowych Relacji - Szkolenie
Szczegółowe informacjeCel szkolenia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności konieczne, by kontaktować się z innymi i odnosić sukcesy.Nasze szkolenie to sposób na doskonalenie własnych umiejętności na każdym z etapów komunikacji tak, by budowanie mostów między ludźmi było łatwiejsze, relacje udane, a praca wykonywana właściwie.
Korzyści dla uczestników
Nauka trafnego przekazywania informacji tak aby była ona zrozumiana przez odbiorcę komunikatu i aby strony mogły osiągnąć zamierzony cel,
Poznanie istoty zagadnienia komunikacji i ich wszelkich składowych,
Umiejętność panowania nad emocjami zarówno swoimi jak i rozmówcy.
Program szkolenia
Składowe sukcesu efektywnej komunikacji.
Istota komunikacji,
Model komunikacji,
Struktura komunikacji
Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej.
prezentacje i wystąpienia przed innymi osobami
autoprezentacja jako składowa wizerunku mówcy
wywieranie wpływu na innych jako sztuka przekonywania