Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia

Więcej informacji

Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia

  • Cele * Rozwijanie postaw i umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w sytuacjach zadaniowych
    * Praktyczne opanowanie zasad komunikacji interpersonalnej
    * Poznanie technik podnoszących efektywność w komunikacji
    * Świadome kształtowanie i modyfikacja własnych zachowań
  • Szczegółowe informacje Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Sztuka budowania dobrych relacji
      • Kontakt jako fundament komunikacji i porozumienia
      • Budowanie i znaczenie tzw. "pierwszego wrażenia"
      • Nieświadomy przekaz w komunikacji - komunikacja niewerbalna, modulacja głosu etc
      • Kontakt na poziomie werbalnym
      • Spójność komunikacji - zgodność słów z mową ciała
        • Umiejętność dostosowania się do różnych zachowań Klientów
        • Dopasowanie się do stylu komunikacyjnego Klienta
        • Posługiwanie się językiem zrozumiałym dla Klienta (przekazywania mu informacji w zrozumiały dla niego sposób)
    2. Umiejętność słuchania i przekazywania informacji
      • Aktywne słuchanie
      • Odczytywanie sygnałów TAK i NIE
      • Precyzyjne przekazywanie informacji
      • Parafraza i klaryfikacja jako narzędzia precyzujące przekaz
    3. Zbieranie informacji
      • Umiejętność zadawania pytań - rodzaje pytań i ich zastosowanie
      • Odkrywanie potrzeb i kryteriów decyzyjnych Klienta
      • Zadawanie pytań - jako sposób na kierowanie rozmową i uwagą rozmówcy
    4. Specyfika pracy z użyciem telefonu
      • Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy w rozmowie
      • Wykorzystanie elementów werbalnych
      • Zasady przeprowadzania obsługi telefonicznej
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - English for International Communicators

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie społecznością lokalną

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Trening umięjętności kierowniczych

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Komunikacja i Public Relations w Biznesie

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji