CeleCelem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego korzystania z narzędzi stosowanych w komunikacji organizacji z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Ponadto studia kształcą u słuchaczy umiejętności kreowania wizerunku medialnego oraz zdolności komunikowania się koniecznych w podtrzymywaniu przyjaznych i owocnych relacji interpersonalnych, biznesowych z mediami czy otoczeniem zewnętrznym firmy.
Szczegółowe informacjeKorzyści
Studia rozwiną pożądane cechy sprawnego komunikowania z otoczeniem. W trakcie studiów słuchacze zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu kreowania wizerunku medialnego, począwszy od retoryki i erystyki, poprzez poznanie zasad kształtowania i rozwijania współpracy z mediami i planowania procesu działań PR, po umiejętne odpieranie psychomanipulacji w relacjach interpersonalnych. Studia dostarczą również narzędzi przydatnych w sytuacjach kryzysowych, a także zapoznają słuchaczy z zasadami organizacji i prowadzenia nowoczesnych kampanii wyborczych.
Praktyczny charakter studiów
Absolwent kończący studia otrzyma specjalistyczne przygotowanie w zakresie komunikacji. Dowie się m.in. jak współpracować z mediami, opracowywać komunikaty prasowe, organizować konferencje prasowe, a także jak kreować pozytywny wizerunek swój i firmy. Podczas zajęć szczególna uwaga poświęcona będzie wypracowaniu u słuchaczy praktycznych umiejętności. Obok wykładów prowadzonych w formie treningów i warsztatów z zakresu psychologii, komunikacji interpersonalnej, wystąpień przed publicznością i kamerą.
Program
1. Podstawy komunikacji społecznej (8 godz.)
2. Komunikacja interpersonalna (8 godz.)
3. Sztuka prezentacji (12 godz.)
4. Językowe aspekty wystąpień publicznych (12 godz.)
5. Teoria i praktyka negocjacji (16 godz.)
6. Psychomanipulacje w relacjach międzyludzkich (8 godz.)
7. Istota i planowanie procesu public relations (16 godz.)
8. Sytuacje kryzysowe w public relations ( 12 godz.)
9. Retoryka i erystyka (9 godz.)
10. Marketing polityczny (16 godz.)
11. Media relations (16 godz.)
12. Organizacja kampanii wyborczych (16 godz.)
13. Meeting planning (9 godz.)
14. Lobbing i sponsoring (16 godz.)
15. Seminarium dyplomowe (8 godz.)
Szczegółowy program studiów
Forma zaliczenia
1. Test sprawdzający
2. Praca dyplomowa
miesiące nauki 9 liczba godzin 182 liczba zjazdów 10