Więcej informacji
Kierownik Marketingu
-
Cele
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej, oferowanie adekwatnego produktu, dobór wizualnych i werbalnych rozwiązań reklamowych, samodzielne tworzenie planu marketingowego itp.
-
Szczegółowe informacje
Program szkolenia dorosłych na Kierownika Marketingu obejmuje aktywności takie jak: badanie rynku, rozwój produktu i usługi, polityka cenowa, podejmowanie decyzji dotyczących sprzedaży i reklamy.
Szkolenie na Kierownika Marketingu posiada 14 modułów.
140 godzin
1. Podstawy zarządzania
2. Badanie Rynku
3. Produkty – dobra, usługi marki
4. Specyfika zachowań rynkowych
5. Działania Marketingowe
6. Lojalność i satysfakcja klienta
7. Segmentacja, grupa docelowa i pozycjonowanie
8. Umiejętności Komunikacji i Prezentacji
9. Tworzenia planów marketingowych
10. Strategie marketingowe- umiejętności komunikacyjne
11. Strategie marketingowe- tworzenie produktów i usługe
12. Strategie marketingowe – cena i dystrybucja
13. Implementacja i kontrola
14. Marketing w praktyce.
Więcej informacji
Inne informacje związane z marketing
Centrum: Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
Więcej informacji