I. Planowanie i realizacja mediów
1. Media – ogólna charakterystyka (media mix)
- Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
- Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
- Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
- Outdoor (charakterystyka nośników)
- Internet (rodzaje reklam internetowych)
2. Planowanie mediów
- wskaźniki (target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS)
3. Kreacja
4. Produkcja
- spot telewizyjny (koncepcja, casting, nagranie, montaż)
- spot radiowy (koncepcja, casting głosów, nagranie)
- ogłoszenie prasowe (koncepcja, sesja zdjęciowa)
- reklama zewnętrzna (koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej)
- internet (formaty, parametry techniczne)
- ambient (niekonwencjonalne formy reklamy)
II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL
1. BTL
- formy i ich charakterystyka
- druk (rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku)
III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię
1. 1. Promocja sprzedaży (rodzaje, animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door, merchandising)
2. Event.
3. PR (organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny i zewnętrzny).