CeleKontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi firmy. Celem szkolenia jest wykształcenie takich zachowań wśród uczestników, aby potrafili obsługiwać klientów w sposób profesjonalny, budujący dobry image firmy, nie rezygnując przy tym z własnych praw i godności. Rzetelnie poinformowany i właściwie obsłużony klient, dla którego sprzedawca będzie partnerem w interesach, wróci do firmy. Dokonywanie transakcji z wzorowo reprezentowaną firmą będzie dla niego przyjemnością.
Szczegółowe informacje :: KORZYŚCI
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
kreować swój wizerunek odpowiednio do grupy klientów
panować nad sytuacją i przebiegiem spotkań
stosować technikę aktywnego słuchania
omijać bariery komunikacyjne, czyli przyczyny błędnego zrozumienia podczas rozmów
dotrzeć do rzeczywistych oczekiwań i wątpliwości klienta
wybrać odpowiedni wariant postępowania w zależności od rodzaju klienta
rozpoznać motywy, którymi kieruje się klient podczas spotkania
zanalizować sposoby przetwarzania przez niego informacji
zachować postawę asertywną / partnerską w kontakcie z klientem
radzić sobie z zachowaniami podporządkowującymi
reagować na zastrzeżenia z wykorzystaniem technik psychologii kontaktów międzyludzkich
rozpoznawać różne typy osobowościowe klientów dopasowując się tym samym do rozmówcy
:: METODY SZKOLENIAMini-wykłady, ćwiczenia warsztatowe, symulacje (scenki video), dyskusje