Jak zapewnić Dobrą Reklamę Dla Firmy, Produktu, Usługi - Projektowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

Więcej informacji

Jak zapewnić Dobrą Reklamę Dla Firmy, Produktu, Usługi - Projektowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia
    Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu-mix (kompleksowe podejście do marketingu w firmie), a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych (w tym współpracy z agencją reklamową i przygotowania profesjonalnego briefu).

    Uczestnicy
    Dla pracowników małych i średnich przedsiębiorstw - przede wszystkim specjalistów z obszaru marketingu, a także wszystkich, którzy są zainteresowani planowaniem kampanii reklamowych.
    Program

    1. Marketing-mix w firmie - kompleksowe podejście
    • Orientacja marketingowa oraz strategia i cele marketingu w firmie
    • Miejsce reklamy pośród innych elementów marketingu-mix
    2. Kampania reklamowa - cele i przebieg działań
    • Reklama - podstawowe informacje na temat projektowania i rodzajów reklamy
    • Treść przekazu reklamowego - komunikat reklamowy jako kluczowy element kampanii
    • Zebranie informacji o rynku i klientach (przykłady segmentacji rynku)
    • Media - przykładowe kanały dla komunikatu reklamowego (ATL / BTL, marketing 360)
    • Efektywność reklamy - przykłady wskaźników
    3. Skuteczna współpraca z agencja reklamową i przygotowanie profesjonalnego briefu

    4. Podsumowanie - przykłady bieżących kampanii reklamowych
    Metody
    Pokaz slajdów, mini wykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia (indywidualne, w parach i w małych grupach), analiza studium przypadków, symulacje, filmy.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Zarządzanie i Planowanie Marketingowe - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marketing Instytucji Finansowych - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe-Marketing i Sprzedaż

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Marketing i Komunikacja w Biznesie

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe-Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing Polityczny

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
  • Więcej informacji