Jak Sobie Radzić w Trudnych Sytuacjach? - Szkolenie

Więcej informacji

Jak Sobie Radzić w Trudnych Sytuacjach? - Szkolenie

  • Cele Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
    Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu.
    Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Praktyki Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video.
    Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
  • Szczegółowe informacje Program:
    Konflikt- przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych rozwiązań.

    Natura emocji i ich znaczenia w relacjach międzyludzkich.

    Konflikty naturalne.

    Konflikty strategiczne.

    Konflikty negocjowalne.

    Konflikty nienegocjowalne.

    Sposoby rozwiązywania konfliktów.

    Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i przeciwdziałanie im.

    Strategie postępiania w trudnych sytuacja.

    Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej:
    • zapobieganie konfliktom
    • stymulowanie sytuacji współzawodnictwa
    • wyciszanie konfliktów
    • rozwiązywanie konfliktów
    Komunikacja w trudnych sytuacjach.

    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji

    Jak usprawnić komunikacje w zespole ?

    Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?

    Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.

    Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.

    Asertywność menedżera.

    Motywowanie w konflikcie

    Współuczestniczenie motywuje.

    Poczucie rozwijania się jest motywujące.

    Przynależność do grupy jest motywujące.

    Wyzwania są motywujące tylko wtedy, gdy można wygrać.

    Zrozumienie zachowania i motywatorów.

    Sztuka porozumiewania się.

    Komunikatywność jako podstawowa zdolność nowoczesnego człowieka.

    Ukryte programy.

    Nawiązywanie kontaktu szczególnie w sytuacji stresowej.

    Precyzyjne wypowiedzi.

    Negocjowanie.

    Rozwiązywanie konfliktu w miejsce walki wręcz.

    Komunikowanie się w pracy i w domu.
Więcej informacji

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej