Jak Podnieść Swoją Konkurencyjność na Rynku Dzięki Zarządzaniu Doświadczeniem Klientów - Szkolenie
Szczegółowe informacjeSzkolenie dla kadry kierowniczej; menedżerów zarządzających działami: sprzedaży, obsługi klienta; właścicieli firm; osób wytyczających nowe kierunki biznesowe; poświęcone technikom zarządzania doświadczeniem klienta, których efektem jest poprawa satysfakcji klientów, zwiększona efektywność inwestycji marketingowych i sprzedażowych oraz wyróżnianie się na tle konkurencji.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Jak szukać produktów dla klientów, a nie klientów dla produktów?
Czy zorientowane na klienta systemy marketingowe działają ?
Zasady Customer Relationship Management (CRM) – trzy podstawy koncepcji
Na czym polega koncentrowanie działalności firmy na klientach
Teoria Rozbitych Okien w działalności gospodarczej
Szansa na zysk - Biznes Społecznie Odpowiedzialny (Corporate Social Responsibility – CSR
2. Współtworzenie doświadczeń z klientem jako priorytet dla firmy:
Czym jest doświadczenie klientów?
Jak tworzyć pozytywne doświadczenie?
Jak używać narzędzi marketingowych?
Jak osiągnąć trwałą lojalność klientów?
3. Jak pozyskiwać, utrzymywać i zwiększać zyskowność klientów?
Czy stopień zadowolenia klienta jest wprost proporcjonalny do jakości?
Jak zmierzyć zadowolenie klientów?
Czy zadowoleni klienci są lojalni?
Lojalność a zysk
Więzi łączące klientów z firmą
Fazy kształtowania związków z klientami
4. Zarządzanie procesem określania i definiowania potrzeb klientów:
Rozwiązania skoncentrowane na klientach 4C
Metody wysłuchiwania klientów
Związek między zadowoleniem a lojalnością – miary lojalności
Strategie podwyższania zadowolenia klientów
Lojalność klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Jak określić strategię związaną z kosztami relacji z klientem?
5. Zarządzanie doświadczeniem klientów
Wniknij w życie swoich klientów
Tworzenie scenariuszy działań klientów
Etapy doświadczenia klientów a przewaga konkurencyjna
Jakie są niezbędne aspekty zarządzania doświadczeniem klientów