Inżynieria Zarządzania i Marketingu - Studia Podyplomowe
Szczegółowe informacjeCharakterystyka studiów podyplomowych: a) czas trwania: 2 semestry; b) tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe: sobota - niedziela (co 2-3 tyg.), Katedra Technologii Maszyn, c) uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych; d) opis programu studiów: podstawy prawne działalności gospodarczej, analiza finansowa jednostek gospodarczych, rachunkowość, podstawy bankowości i obrotu papierów wartościowych, inżynieria produkcji, zarządzanie, produktywność, współczesne techniki wytwarzania, kreatywne myślenie, negocjacje, strategia rozwoju przedsiębiorstwa, marketing przemysłowy, seminarium;
Zasady naboru: kolejność zgłoszeń;dokumenty: karta zgłoszenia, dyplom ukończenia studiów wyższych technicznych,życiorys, 2 zdjęcia, kserokopia z dowodu osobistego, kserokopia z dowodu osobistego,dowód wniesienia opłaty za I sem.;
Informacje dodatkowe: studia obejmują 256 godzin zajęć dydaktycznych i 40 godzin na wykonanie pracy końcowej;
Uruchomienie Studiów Podyplomowych uzależnione jest od liczby zgłoszeń.