Inteligencja Emocjonalna w Biznesie - Szkolenie

Więcej informacji

Inteligencja Emocjonalna w Biznesie - Szkolenie

  • Cele Celem szkolenia jest rozwój przez uczestników umiejętności w czterech obszarach:

    * samoświadomości - czyli dobrego kontaktu z własnymi emocjami. Stają się one wtedy rodzajem wewnętrznego kompasu pomagającego określić kierunek, podejmować decyzje i lepiej wykorzystywać własną intuicję
    * panowania nad emocjami - umiejętności adekwatnego reagowania na bodźce, redukowanie toksycznych emocji i stresu, oraz zachowywania dobrego samopoczucia,
    * empatii - umiejętności wczuwania się w perspektywę innych ludzi, wrażliwość na ich emocje i odczucia
    * budowania pozytywnych relacji - umiejętność budowania kontaktu, zaufania, sympatii - niezbędna w tworzeniu trwałych związków z innymi ludźmi.
  • Szczegółowe informacje Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Rodzaje inteligencji i możliwości związane z ich rozwojem. Rola inteligencji emocjonalnej
    2. Diagnozowanie inteligencji emocjonalnej
    3. Rozwijanie samoświadomości w obszarze emocji. Rozpoznawanie, nazywanie i umiejscawianie emocji
    4. Poznanie mechanizmu powstawania emocji i możliwości wpływu
    5. Zarządzanie własnymi emocjami:
      • umiejętność rozpoznawania i niwelowania niepożądanych stanów emocjonalnych poprzez świadome dystansowanie się
      • wywoływanie i wzmacnianie stanów potrzebnych do działania i realizacji celów (m.in. automotywacja)
    6. Pozycje percepcyjne - umiejętność spostrzegania rzeczywistości z różnych punktów widzenia (między innymi doświadczanie perspektywy innych ludzi)
    7. Rozwój empatii - podnoszenie własnej skuteczności jako mediatora i negocjatora w trudnych sytuacjach społecznych
    8. Budowanie dobrego kontaktu i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji
    9. Techniki redukowania stresu
    10. Lepszy wypoczynek i szybsza regeneracja sił dzięki technikom relaksacyjnym i wizualizacji
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - English for International Communicators

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Komunikacja i Public Relations w Biznesie

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Trening umięjętności kierowniczych

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie społecznością lokalną

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji