Szczegółowe informacjePLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki rynek”
- Ciągłe samodoskonalenie, czyli adoptowanie się do zmian
- Biznesowy savoir-vivre i jego wpływ na postrzeganie firmy
- Praktyka czyni mistrza – tworzenie wizerunku instytucji (warsztaty)
DOŚWIADCZONY TRENER:
Trener umiejętności miękkich, magister filologii oraz dyplomowana socjolog reklamy. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży bezpośredniej jako supervisor grup promotorów i hostess targowych oraz 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z umiejętności miękkich: Skuteczna komunikacja, Obsługa Klienta, Stres i wypalenie zawodowe, Standardy obsługi Klienta, Zarządzaniem czasem, Etyka zawodowa, i inne.
Specjalizuje się także w problematyce reklamowej, perswazji oraz manipulacji w pracy. Jest czynnym metodykiem z zakresu organizacji reklamy i PR-u z 4- letnią praktyką podpartą licznymi osiągnięciami. Odpowiedzialna także za tworzone projekty reklamowe- nadzorując przeprowadzane kampanie wizerunkowe w różnych częściach kraju. Szkoliła osoby z zakresu technik sprzedażowych, postępowania z klientem i promowanie marki za pomocą reklamy alternatywnej i PR instytucjonalnego.