CeleCelem szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej rozmowy z kandydatami, ocena i weryfikacja potencjału kandydatów do pracy, ocena potrzeb szkoleniowych zespołu i pracowników oraz skuteczne motywowanie i ocena pracowników.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie adresowane jest dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania w organizacji, członków zarządu, kadry kierowniczej średniego szczebla oraz menedżerów liniowych.
Szczegółowe informacjeKORZYŚCI
Wysoka jakość
zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
Praktyczna forma
szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
Wzajemna wymiana doświadczeń
pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
Konsultacje z trenerem
Certyfikat ukończenia szkolenia.
PROGRAM RAMOWY
Proces rekrutacji i selekcji pracowników
Analiza zapotrzebowania personalnego w firmie
Określenie wymagań: wymagania osobowe, pięciostopniowy system analizy przydatności kandydata do pracy
Budowanie profilu kompetencyjnego kandydata
Selekcja podań o pracę
Techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
Inne metody procesu kwalifikacji
Określanie potrzeb szkoleniowych pracowników
Szkolenia a polityka firmy
Analiza potrzeb w oparciu o cele stanowisk pracy
Techniki i narzędzia analizy potrzeb i efektywności szkoleń
Określenie kompetencji "idealnego pracownika"
Weryfikacja potrzeb szkoleniowych na poszczególnych stanowiskach pracy
Ocena i motywowanie pracowników
Ankieta jako podstawowy materiał weryfikujący umiejętności pracowników
Kontrola
Motywująca nagana
Pochwała
Ocena okresowa
Coach menedżer
Kompetencje merytoryczne
Znajomość prawidłowości rządzących procesem uczenia się
Efektywne techniki komunikacyjne, czyli porozumiewanie się bez barier
Inteligencja emocjonalna
Realizowanie zadania bądź określonego działania ujętego w planie