Szczegółowe informacjeGrafika i design to sztuka łączenia słów i obrazów. Odpowiedni dobór czcionki oraz dobrze dopasowany obraz potrafią błyskawicznie oddać ideę, zidentyfikować, przekazać istotną informację oraz wpłynąć na uczucia odbiorcy. Wszystkie te zagadnienia realizowane są w ramach grafiki informacyjnej i identyfikacji wizualnej. Nauczysz się prawidłowo rozumieć pojęcie tożsamości korporacyjnej oraz nadawać znaczenie produktom i usługom. Zdobędziesz umiejętność estetycznego, czytelnego i zrozumiałego przekazywania informacji w zależność od grupy docelowej. Będziesz tworzył złożone zadania projektowe, przeprowadzał niezbędne badania i analizy oraz sporządzał dokumentację projektową.
W programie przewidziane są następujące zagadnienia:
▪ design korporacyjny,
▪ rozwój słownictwa wizualnego,
▪ tworzenie kreatywnej strategii,
▪ projektowanie, prezentacja i dokumentacja,
▪ zarządzanie informacjami, systemy kontroli,
▪ indeksy, symbole, piktogramy, diagramy.