Executive MBA w specjalności Marketing Międzynarodowy (400h)
Szczegółowe informacjeCurriculum
Program tych studiów opiera się na projekcie MBA włączonym przez MENiS w I edycji do programu TESSA-PHARE. Przygotowany on został na podstawie programów studiów "Business Economics" oraz "Business Administration" realizowanych w partnerskich szkołach z Chicago, Rotterdamie i Durham. Zostały w nim również wykorzystane autorskie programy światowej sławy profesorów, w tym laureatów nagrody Nobla (R. Fogel - marketing, M. Miller – finanse i zarządzanie finansowe).
Przygotowany program porusza wszystkie kluczowe kwestie i zagadnienia zarządzania finansowego i marketingowego w zmiennym otoczeniu rynkowym i w kontekście integracji europejskiej. Absolwent tego kierunku jest w pełni przygotowany do objęcia kierowniczego stanowiska w firmie i radzie nadzorczej, a także do kontaktów z zagranicznymi partnerami na analogicznym poziomie.
Czas trwania - 10 miesięcy
* od października do lipca, łącznie 400 godz. zajęć. Nauka odbywa się co dwa tygodnie, od piątku do niedzieli (20 godz. w sesji)
* od marca do lutego, łącznie 400 godz. zajęć. Nauka odbywa się co dwa tygodnie, od piątku do niedzieli (20 godz. w sesji)