Kursy i Szkolenia
Podyplomowe
Studia I Stopnia
Policealne
Język
Studia II Stopnia
Szkoły
Kursy i Szkolenia
Handel
Legnica
Efektywny Handlowiec – o Poszukiwaniu i Pozyskiwaniu Klientów - Szkolenie
Centrum
Agencja Sedno
Typ
W ciągu tygodnia
Miejsce
Legnica
Rodzaj
Kursy i Szkolenia
Cena
Zapytaj o cenę
Więcej informacji
Efektywny Handlowiec – o Poszukiwaniu i Pozyskiwaniu Klientów - Szkolenie
Szczegółowe informacje
Cel szkolenia
zwiększenie skuteczności sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
nabycie umiejętności wykorzystywania wrodzonych zasobów oraz przeciwdziałania deficytom
nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
nabycie umiejętności przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu handlowcy
Uczestnicy
Pracownicy działów sprzedaży, handlowych odpowiedzialni za poszerzanie rynku odbiorców towarów i usług.
Program
1. Handlowiec – fakty i mity o sprzedawcach a moje wrodzone zasoby – autodiagnoza potencjału uczestników szkolenia
2. Metody poszukiwania klientów
Zapoznanie uczestników z wachlarzem możliwości poszukiwania klientów
Elementy treningu twórczości ukierunkowanego na generowanie pomysłów pozyskiwania klientów
3. Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem
Zasady komunikacji telefonicznej – jak zachęcić klienta do rozmowy
Praca głosem
Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie
4. Budowanie relacji z klientem – zasady skutecznej sprzedaży
Rozpoznanie potrzeb
Jak rozmawiać z klientem aby sfinalizować sprzedaż – typy klientów i metody komunikacji z klientem
Podstawowe narzędzia negocjacyjne - gry negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi – jak postępować z zastrzeżeniami klienta
5. Tworzenie i prezentacja oferty klientowi
Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi
Co powinno znaleźć się w ofercie
Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty
Prezentacja osobista czy korespondencyjna – zalety i wady
Zasady prezentacji oferty w kontakcie bezpośrednim z klientem
Zasady prezentacji oferty korespondencyjnie klientowi
6. Rozmowa o ofercie
W jakim czasie kontaktować się z klientem
Jak rozmawiać o ofercie – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści
7. Finalizacja sprzedaży
etapy sprzedaży a finalizacja transakcji
8. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Metody
Szkolenie prowadzone metodą warsztatową - z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanych ćwiczeń, osadzonych w realiach rynkowych.
Więcej informacji
Inne informacje związane z handel
Studium Policealne - Technik Handlowiec
Centrum:
Szkoła Policealna "Promocja"
Więcej informacji
Technik Organizacji Reklamy - Dwuletnie Studium Policealne
Centrum:
"Żak" Centrum Nauki i Biznesu
Więcej informacji
Studia I Stopnia-E-Biznes
Centrum:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
Więcej informacji
Studia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży
Centrum:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
Więcej informacji
Warsztaty z Projektowania Prezentacji Power Point
Centrum:
Presente Design
Więcej informacji
Sales Training - Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Handlowych
Centrum:
Business-Training
Więcej informacji
Obsługa Trudnego Klienta pod Względem Reklamacji - Szkolenie
Centrum:
Business-Training
Więcej informacji