Podstawy kasztalcenia zintegrowanego
Teoretyczne podstawy pedagogiki przedszkolnej
Pedagogika wczesnoszkolna
Metodyka wychowania przedszkolnego
Edukacja polonistyczna w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Edukacja matematyczna w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Edukacja zdrowotna w pedagogice wieku dzicięcego
Edukacja środowiskowa w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Warsztaty muzyczne, teatralne, plastyczne i techniczne
Logopedia
Pedagogika kompensacyjno-korekcyjna wieku dziecięcego
Diagnoza pedagogiczna
Gry i zabawy umysłowe w edukacji dziecka oraz literatura dla dzieci
Leworęczność i oburęczność u dzieci, diagnoza i zasady postępowania
Etyka zawodu nauczyciela w świetle nauk Jana Pawła II
3 semestry - 380 godzin
Absolwent może podjąć pracę jako nauczyciel wychowania przedszkolnego lub w klasach I-III szkół podstawowych (klasy integracyjne, świetlice dla dzieci w młodszym wieku szkolnym). Dualizacja tej formy pozwoli absolwentom odnaleźć się i byc przygotowanym do pracyw instytucjach wychowania przedszkolnego (przedszkole, przedszkole integracyjne, środowiskowe, prywatne, oddział przedszkolny przy szkole podstawowej).
Rozpoczęcie roku akademickiego: październik 2009 r.
Zakończenie roku akademickiego: sierpień 2010 r.