E-marketing w Praktyce. Tworzenie Funkcjonalnych Serwisów www. - Szkolenie

Więcej informacji

E-marketing w Praktyce. Tworzenie Funkcjonalnych Serwisów www. - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Zaprojektowanie dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie właścicielowi witryny.
    Pozwól użytkownikowi łatwo i szybko znaleźć to, czego szuka najczęściej: opis produktu/usługi, ceny, terminy, kontakt.

    Internet służy przede wszystkim do informowania. Niestety, na wielu stronach, które wizualnie są całkiem ładne, zapomina się o treści. A jeśli informacja jest podana nieczytelnie, to cały wysiłek włożony w stworzenie serwisu idzie na marne. Nie można przeładowywać stron grafiką. Ani odstraszać internautów kwiecistymi opisami misji i wizji – oni naprawdę tego nie czytają.

    Nie zaśmiecaj strony nadmiarem banerów i martwymi linkami.
    Strona główna ma wciągać klientów w głąb Twojego serwisu internetowego. Musisz więc wiedzieć, jak powinna wyglądać strona, do której chętnie się wraca i która sprzedaje.

    Rozwój umiejętności:
      • Prowadzenia projektów z zakresu tworzenia stron www
      • Zarządzania treścią stron internetowych
      • Wykorzystania sieci intranetowej i extranetowej do działań e-marketingowych
      • Prowadzenia badań marketingowych w internecie
      • Wykorzystania nowych trendów w e-marketingu do celów firmy
      • Prowadzenia działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
      • Prowadzenia kampanii reklamowych z zastosowaniem narzędzi e-marketingu
      • Budowania lojalności w internecie
      • Stosowania najnowszych narzędzi do mierzenia skuteczności i efektywności działań online
      • Orientacja na rynku usług e-marketingowych w Polsce – tips & tricks
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
      • Ćwiczenia praktyczne - praca w grupach
        • Przygotowanie koncepcji funkcjonalnego serwisu internetowego w oparciu o dostarczone materiały; „burza mózgów” w grupach mająca na celu wypracowanie oryginalnej koncepcji serwisu oraz konfrontacja jej wyników z praktykami rynkowymi
      • Brief w e-marketingu – ćwiczenie praktyczne; przykłady rynkowe – analizy błędów i najlepszych praktyk
    E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Reklamą

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Reklama i Marketing

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Kurs Montażu Cyfrowego

  • Centrum: Aktywne Studium Plastyczne Technik Teatralno-Filmowych
  • Więcej informacji
  • Studia Licencjackie - Fotografia Reklamowa

  • Centrum: Warszawska Szkoła Reklamy
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Fotografia Reklamy

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Handel Zagraniczny

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji