E-marketing w Praktyce. Tworzenie Funkcjonalnych Serwisów www. - Szkolenie
Szczegółowe informacjeZaprojektowanie dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi łatwo i szybko znaleźć to, czego szuka najczęściej: opis produktu/usługi, ceny, terminy, kontakt.
Internet służy przede wszystkim do informowania. Niestety, na wielu stronach, które wizualnie są całkiem ładne, zapomina się o treści. A jeśli informacja jest podana nieczytelnie, to cały wysiłek włożony w stworzenie serwisu idzie na marne. Nie można przeładowywać stron grafiką. Ani odstraszać internautów kwiecistymi opisami misji i wizji – oni naprawdę tego nie czytają.
Nie zaśmiecaj strony nadmiarem banerów i martwymi linkami.
Strona główna ma wciągać klientów w głąb Twojego serwisu internetowego. Musisz więc wiedzieć, jak powinna wyglądać strona, do której chętnie się wraca i która sprzedaje.
Rozwój umiejętności:
Prowadzenia projektów z zakresu tworzenia stron www
Zarządzania treścią stron internetowych
Wykorzystania sieci intranetowej i extranetowej do działań e-marketingowych
Prowadzenia badań marketingowych w internecie
Wykorzystania nowych trendów w e-marketingu do celów firmy
Prowadzenia działań e-marketingowych w ramach mobilnego internetu, projektowanie mobilnych serwisów
Prowadzenia kampanii reklamowych z zastosowaniem narzędzi e-marketingu
Budowania lojalności w internecie
Stosowania najnowszych narzędzi do mierzenia skuteczności i efektywności działań online
Orientacja na rynku usług e-marketingowych w Polsce – tips & tricks
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
Ćwiczenia praktyczne - praca w grupach
Przygotowanie koncepcji funkcjonalnego serwisu internetowego w oparciu o dostarczone materiały; „burza mózgów” w grupach mająca na celu wypracowanie oryginalnej koncepcji serwisu oraz konfrontacja jej wyników z praktykami rynkowymi
Brief w e-marketingu – ćwiczenie praktyczne; przykłady rynkowe – analizy błędów i najlepszych praktyk
E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www.
Miejsce szkolenia: Warszawa.