Doskonała Obsługa Klientów, Czyli Sprzedać To Za Mało - Szkolenie
Szczegółowe informacjeDzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie.
Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na pytania:
Czego tak naprawdę chcą Klienci?
Jak im to skutecznie dać?
W jaki sposób dzięki zarządzaniu postrzeganiem Klientów wpłynąć na podniesienie pozycji firmy na rynku?
Do wizerunku Firmy w znaczący sposób przyczynia się praca ludzi z Działów Obsługi Klienta. To właśnie oni w bezpośrednim kontakcie z Klientami i budują sukces lub porażkę.
Co takiego powoduje, że ten Klient dostarcza pracownikom tylu emocji, czasami stresu? Jaki jest „kod dostępu”do każdego Klienta i co takiego zrobić, aby obie strony po takim kontakcie czuły satysfakcję?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas tego warsztatu skierowanego na nabywanie praktycznych umiejętności.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Jak korzystać ze współczesnego marketingu:
Jak przezwyciężyć natłok i przeciążenie – zbyt wiele możliwości wyboru dla klientów
Produkty i usługi są do siebie podobne – czym więc kierują się klienci
Kilka słów o neuromarketingu, czyli zaglądamy w duszę klienta
2. ZŁOTE zasady obsługi klienta:
Rola standardów i procedur w obsłudze klienta
Liczy się pierwsze wrażenie – jak je zaplanować!
Co klient lubi, a czego nigdy nie powinien usłyszeć, czyli zwroty „magiczne” i „tragiczne”