Szczegółowe informacjeDesign w komunikacji umożliwia przekazywanie pomysłów, idei i komunikatów w sposób zrozumiały dla wszystkich. Stanowi nieodzowny element ludzkiego życia, wyjaśnia wiele spraw, informuje oraz pomaga odnaleźć swoje miejsce i ustosunkować się do ciągle zmieniającego się świata. Design w komunikacji to przede wszystkim świat reklamy i obecność w internecie. Podczas studiów zdobędziesz wiedzę na temat różnorodności i złożoności mediów użytkowych oraz nauczysz się z niej korzystać. Nabędziesz umiejętność doboru i tworzenia reklam w zależności od odbiorcy, celu i strategii marketingowej firmy oraz struktur dystrybucji. Zdobędziesz kwalifikacje do tworzenia statycznych i dynamicznych stron internetowych zgodnych z wizerunkiem firmy i dostosowanych do odbiorcy. Będziesz wiedział jakie elementy zastosować, aby strona była użyteczna, układ - logiczny, nawigacja - łatwa, a wygląd - estetyczny.
W programie przewidziane są następujące zagadnienia:
▪ analiza klienta, produktu, firmy,
▪ określenie wizerunku marki,
▪ zastosowanie odpowiednich mediów,
▪ typografia, ilustracja i fotografia,
▪ opracowanie koncepcji i układu,
▪ układ graficzny ekranu, nawigacja i optymalizacja.