Czego Jeszcze nie Wiesz o Sprzedaży? - Szkolenie

Więcej informacji

Czego Jeszcze nie Wiesz o Sprzedaży? - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
    W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?

    Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski 

    Zapraszam serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na poziomie umiejętnego wykorzystania potencjału rynku, wiedzy i wymaganej postawie.
    Czas szkolenia: 2 dni, (9:00 - 16:00)
    700 zł od osoby, 650 zł przy zgłoszeniu grupy uczestików większej niż 5 osób,
    w koszt szkolenia wchodzi: udział jednej osoby na szkoleniu, materiały szkoleniowe, opracowane wnioski poszkoleniowe, certyfikat ukończenia, indywidualne porady i konsultacje z ekspertem do miesiąca po szkoleniu


    Opis szkolenia:
    "Uprawiamy zawód, który wymaga żywej pomysłowości i praktyki. Przyprawia nam on o zawrót głowy i doprowadza do wielu frustracji, niezależnie jak dzielnie sobie radzimy. Ale jeśli wykonujemy ów zawód w sposób właściwy, przynosi on nam więcej korzyści i satysfakcji wewnętrznej niż jakikolwiek inny rodzaj pracy znany na świecie"
    Joe Gerard "Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz"

    Zapraszam serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na poziomie umiejętnego wykorzystania potencjału rynku, wiedzy i wymaganej postawie.

    Inspiracją, z jakiej wypłynął program szkolenia jest film "W Pogoni Za Szczęściem". Film przedstawia prawdziwą historię borykającego się z przeciwnościami losu Chrisa Gardnera. Chris bez środków do życia, mając tylko miłość syna, odwagę i własna upartość, postanawia wejść w trudny świat finansów i pozyskując klientów staje się najważniejszą postacią na Wall Street.

    To szkolenie to recepta jak zdobywać klientów, osiągać sukcesy i satysfakcje z pracy. Obecnie handlowcy, którzy z niej korzystają, stają się ekspertami w oczach klienta, pozyskują ich serca, osiągają najlepsze wyniki, a przez firmy dla których pracują są promowani. Wiele firm z którymi współpracujemy, które korzystają z niej bardzo szybko osiągają ewidentne rezultaty sprzedażowe. Przykładem jest na przykład Smart Conect, która w roku 2007 wdrożył projekt szkoleniowy oparty na tej metodzie w ciągu roku stał się strategicznym partnerem firmy NETIA i na dzień dzisiejszy pozyskuje największą ilość podpisanych kontraktów z klientami biznesowymi, a dzienną sprzedaż handlowca wzrosła średnio o 46%.

    Do każdego celu prowadzi wiele dróg, zatem jesteśmy dalecy od stwierdzenia, że jest jeden złoty środek, aby osiągnąć sukces. Głęboko wierzymy w to, że skuteczna sprzedaż wychodzi z rutyn biznesowych i sztywnych standardów. Dlatego to, co proponujemy w poniższym szkoleniu ma na celu wsparcie w różnorodności technik pozyskiwania klienta, rozumienia jego potrzeb, dostosowywania swojego zachowania do stylu porozumiewania się, oraz zestawić kompendium sposobów, możliwości i dobrych praktyk, które będą wzbogacać "warsztat jako eksperta w sprzedaży". To Wy dokonacie wyboru, które z wypracowanych technik są dla Was najodpowiedniejsze.

    Szkolenie składa się z trzech bloków szkoleniowych. Pierwszy z nich ma na celu pokazać magie, która jest ukryta w naszym nastawieniu, to również moduł, który odpowie na pytanie "jak działa nastawienie" i jak zarażać klientów entuzjazmem, co jest źródłem dokonywania zakupu. Drugi to diagnoza własnego stylu sprzedaży oraz praktycznych nawyków skutecznych technik sprzedaży z ukierunkowaniem na umiejętność wywierania pozytywnego wpływu. Ostatni to warsztat i modelowanie profesjonalnych zachowań i asertywnych postaw w sprzedaży.

    Traktuj nasze szkolenie jak trening, który podniesie Twoją wartość zawodową, dostarczy nowe narzędzia i metody wywierania wpływu na klienta, wzmocni umiejętności oraz przyczyni się do zwiększenia Twojej satysfakcji w pracy.

    CEL SZKOLENIA:
    rozwijanie i wzmocnienie umiejętności sprzedażowych, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie efektu sprzedażowego.
    wzmocnienie kompetencji w obszarze komunikacji sprzedażowej
    zwiększenie pewności siebie, asertywności, umiejętne dobieranie odpowiednich dla rozmówcy argumentów i dostosowywanie się do sytuacji
    zmiana postawy z reaktywnej na proaktywną związaną z wychodzeniem z inicjatywą w stosunku do problemów i oczekiwań Klienta,
    uwrażliwienie na znaczenie świadomego i skutecznego korzystania z odpowiednich technik sprzedażowych,
    integracja zespołu i wzmocnienie współpracy w zespole

    PLAN SZKOLENIA:
    BLOK 1 Refleksja aby nam się chciało.

    Jak zwiększyć nasz potencjał ?
    Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro?
    Jak sterować naszymi emocjami?
    Jak działa moje nastawienie?
    Po co mi entuzjazm?
    BLOK 2 Magia sprzedaży

    Kim jestem? - diagnoza stylu sprzedaży
    Jak rozegrać rozmowę z klientem? - etapy sprzedaży
    Jak wzmacniać zaufanie? - techniki prezentacji potencjału, pierwsze wrażenie
    Jak stworzyć pozytywny nastrój rozmowy? - zasada sympatii, konsekwencji
    Jakie są zasady budowania relacji, które zobowiązują? - zasada wzajemności
    Jak budować przekonanie klienta? - techniki argumentacji i perswazji.
    BLOK 3 Kropka nad"i"

    Po co mi klient? - typy Klientów i jego metaprogramy
    Jak rozmawiać z różnymi typami klientów? - recepta na każdego
    Jak finalizować? - zasada kija, marchewki, zachwytu i samopotępienia

    Czy już się zastanawiasz jak bardzo to szkolenie może Ciebie zmienić? 
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta