CRM Czyli Jak Skutecznie Zarządzać Relacjami z Klientami - Szkolenie
Cele* Uzyskanie wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management).
* Poznanie nowej filozofii biznesowej obejmującej całą organizację.
* Poznanie uwarunkowań wdrożenia CRM
* Poznanie zasad stosowania koncepcji CRM
Profil słuchacza / wymogiNa szkolenie szczególnie zapraszamy:
* zarządy i właścicieli firm,
* dyrektorów i kierowników działów sprzedaży i marketingu,
* osoby odpowiedzialne za wprowadzenie i rozwój strategii CRM
Szczegółowe informacjeKorzyści:
Podwyższenie wiedzy praktycznej dotyczącej stosowania koncepcji CRM
Skuteczne i efektywne zarządzanie relacjami z klientem.
Maksymalizacja wartości rynkowej firmy poprzez koncentrację na więzi z klientem.
Metody szkolenia:
Wykłady wprowadzające
Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem autorskich narzędzi dydaktycznych
Materiały dydaktyczne:
Komplet autorskich materiałów dydaktycznych
Program:
Zarządzanie relacjami z klientem – co to oznacza w praktyce?
Od sprzedawcy produktów do zintegrowanego doradcy finansowego – zmiana podejścia do realizacji biznesu w usługach w koncepcji CRM.
Specyfika oddziaływania na klienta w koncepcji CRM – istota zrozumienia wzajemnych relacji pomiędzy firmą a klientem.
Zasady stosowania koncepcji CRM.
Warunki stosowania CRM – konieczna zmiana postaw, wartości i innych elementów kultury organizacji.