CRM Czyli Jak Skutecznie Zarządzać Relacjami z Klientami - Szkolenie

Więcej informacji

CRM Czyli Jak Skutecznie Zarządzać Relacjami z Klientami - Szkolenie

  • Cele * Uzyskanie wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management).
    * Poznanie nowej filozofii biznesowej obejmującej całą organizację.
    * Poznanie uwarunkowań wdrożenia CRM
    * Poznanie zasad stosowania koncepcji CRM
  • Profil słuchacza / wymogi Na szkolenie szczególnie zapraszamy:
    * zarządy i właścicieli firm,
    * dyrektorów i kierowników działów sprzedaży i marketingu,
    * osoby odpowiedzialne za wprowadzenie i rozwój strategii CRM
  • Szczegółowe informacje Korzyści: 
    • Podwyższenie wiedzy praktycznej dotyczącej stosowania koncepcji CRM
    • Skuteczne i efektywne zarządzanie relacjami z klientem.
    • Maksymalizacja wartości rynkowej firmy poprzez koncentrację na więzi z klientem.
    Metody szkolenia:  
    • Wykłady wprowadzające
    • Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem autorskich narzędzi dydaktycznych
    Materiały dydaktyczne:
    Komplet autorskich materiałów dydaktycznych

    Program:
    1. Zarządzanie relacjami z klientem – co to oznacza w praktyce?
    2. Od sprzedawcy produktów do zintegrowanego doradcy finansowego – zmiana podejścia do realizacji biznesu w usługach w koncepcji CRM.
    3. Specyfika oddziaływania na klienta w koncepcji CRM – istota zrozumienia wzajemnych relacji pomiędzy firmą a klientem.
    4. Zasady stosowania koncepcji CRM.
    5. Warunki stosowania CRM – konieczna zmiana postaw, wartości i innych elementów kultury organizacji.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta