Copywriting - Skuteczna Sprzedaż za Pomocą Słów - Szkolenie

Więcej informacji

Copywriting - Skuteczna Sprzedaż za Pomocą Słów - Szkolenie

  • Cele * zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
    * zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
    * zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne, komunikacja e-mailowa, listowna),
    * zwiększenie efektywności współpracy z agencjami reklamowymi poprzez poznanie sposobu ich pracy, struktur, a także wskazanie najczęstszych błędów, które mogą taką współpracę utrudnić oraz poznanie sposobów zapobiegania im,
    * zwiększenie efektywności działania przedsiębiorstwa.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie skierowane jest do:
    pracowników działów sprzedaży, marketingu, public relations, dziennikarzy oraz osób komunikujących się z otoczeniem, samodzielnych specjalistów odpowiedzialnych za marketing i promocję, osób odpowiedzialnych za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.), przedsiębiorców chcących zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.
  • Szczegółowe informacje Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)

    Program szkolenia:
    1.  ZACZNIJMY OD PODSTAW.
      • jak pisać skutecznie,
      • najpierw myślenie, a później "wymyślanie",
      • motywacja konsumenta,
      • empatia,
      • jasno i na temat,
      • słowa właściwe,
      • wydobądź to, co ważne,
      • to wcale nie musi być monolog,
      • krok po kroku - przykład procesu twórczego,
      • właściwe słowa - wyrażenie osobowości marki,
      • jak "mówią" marki: Jeep czy Mercedes? TVN 24 czy MTV? Radio ZET czy Trójka,
      • właściwe słowa - wyrażenie osobowości marki,
      • Roll-Royce, Bristol, Apart, McDonalds,
      • rekla-MOWA: Podstawowe pojęcia,
      • wyjaśnijmy to w końcu! Czym jest i czym nie jest,
      • claim, headline, body copy, lead,
      • koncepcja całości: słowa i obraz,
      • prowadźmy wzrok czytelnika - wyróżnianie słów kluczowych.
    2. SUBTELNE RÓŻNICE - DUŻY EFEKT: JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SŁÓW BEZ ZMIENIANIA FAKTÓW?
      • subtelne różnice: kiedy, jeśli, gdyby,
      • subtelne różnice między "ale" a "lecz",
      • subtelne różnice: niemoc słowa "móc",
      • subtelne różnice: oszczędność - jak komunikować ją skuteczniej,
      • subtelne różnice: kto tu rządzi,
      • subtelne różnice: jak słowo "teraz" przybliża przyszłość,
      • subtelne różnice: gwiazdki i nawiasy,
      • subtelne różnice: sprawdzona skuteczność słowa "jeszcze",
      • subtelne różnice: stara, poprzednia, dotychczasowa,
      • subtelne różnice: jak zwiększyć wartość produktu/usługi? Przykład,
      • subtelne różnice: uważajmy na to, co obiecujemy,
      • subtelne różnice: blisko, prawie, niemal, praktycznie,
      • subtelne różnice: punkt widzenia nadawcy,
      • subtelne różnice: trzeba, zrób, wystarczy, że, przeczytaj, zapoznaj się,
      • subtelne różnice: wszyscy i każdy,
      • subtelne różnice: dodajmy trochę przypraw do tekstu.
    3. LICZYMY SIĘ ZE SŁOWAMI - LICZEBNIKI.
      • czy na pewno godzina = 60 minut,
      • czy na pewno tydzień = 7 dni,
      • czy na pewno doba = 24 godziny,
      • działajmy na wyobraźnię, zwiększmy dramaturgię,
      • zero - szara eminencja,
      • dodajmy mocy liczbom,
    4. TWORZYMY SKUTECZNE TEKSTY.
      • jak stworzyć skuteczny nagłówek,
      • cechy skutecznego nagłówka (wg Johna Caplesa),
      • czy nagłówek musi być krótki,
      • to działa! Nagłówki w akcji,
      • droga do nagłówka - przykład Indesit,
      • droga do nagłówka przykład Idea Profit,
      • tworzymy nagłówki - ćwiczenie,
      • tworzenie ofert biznesowych,
      • tworzenie listów biznesowych,
      • pisanie listów do "trudnych" klientów,
      • tekst do reklamy prasowej,
      • tekst do ulotki,
      • tekst do reklamy radiowej,
      • tekst do strony internetowej.
    5. DOBRZE CZY ŹLE? NAJCZĘSTSZE BŁĘDY JĘZYKOWE.
      • kiedy adaptować, a kiedy adoptować,
      • kiedy półtorej, a kiedy półtora,
      • tydzień czy tydzień czasu,
      • iść po linii najmniejszego oporu czy iść po najmniejszej linii oporu,
      • w każdym razie czy w każdym bądź razie,
      • trzeci z rzędu czy trzeci pod rząd,
      • przywiązywać wagę, zwracać uwagę czy przywiązywać uwagę,
      • tę książkę, czy tą książkę,
      • jedenaste: nie nadużywaj!
    6. EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA: KLIENT - AGENCJA REKLAMOWA.
      • efektywna współpraca: klient - agencja reklamowa,
      • poznajmy się - struktura agencji reklamowej,
      • my, wy, oni! Sposób pracy i filozofia agencji,
      • znamy to? - "sztuczki" agencji,
      • "schorzenia" klientów,
      • ułatwmy sobie życie! Sprawdzone sposoby na udaną współpracę.
    Szkolenia dla firm
    Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama