Szczegółowe informacjeCELE PROGRAMU:
Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.
Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Z tej perspektywy niezbędne jest myślenie o firmie, jako zorientowanej na Klienta. Firma dba o rozwój poprzez tworzenie, wdrażanie i monitorowanie standardów obsługi Klienta.
Jest to warsztat rozwijający rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, który jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy oraz komunikacji interpersonalnej, motywacji i kreacji wizerunku firmy na wymagającym rynku.
Szkolenie umożliwi Państwu:
- identyfikację rodzaju klienta i poznanie charakterystyki poszczególnych rodzajów
- sposoby nawiązania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
- poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
- elementy i etapy budowania relacji z klientami
- poznanie technik autoprezentacji w kontakcie z klientem
FORMA ZAJĘĆ:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.