Kursy i Szkolenia
Podyplomowe
Studia I Stopnia
Policealne
Język
Studia II Stopnia
Szkoły
Kursy i Szkolenia
Rozwój Kardy Kierowniczej
Warszawa
Budowanie Zaspołu, Czyli Jak Grupę Rozwinąć w Efektywnie Działający i Zaangażowany Zespół - Szkolenie
Centrum
Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
Typ
W ciągu tygodnia
Miejsce
Warszawa
Rodzaj
Kursy i Szkolenia
Cena
Zapytaj o cenę
Więcej informacji
Budowanie Zaspołu, Czyli Jak Grupę Rozwinąć w Efektywnie Działający i Zaangażowany Zespół - Szkolenie
Szczegółowe informacje
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA, czyli dowiesz się i nauczysz praktycznie jak:
zwiększyć zdolności zespołu do szybszej adaptacji i skuteczniejszej reakcji na zmieniające się warunki otoczenia firmy
zabezpieczyć zespół przed popełnianiem błędów jednostronności w ocenie sytuacji i działania „z klapkami na oczach”
zadbać o współpracę, wspólne wartości i cele, nie ograniczając przy tym cennej indywidualności i oryginalności członków zespołu
w czasie rekrutacji znaleźć tych, którzy najlepiej pasują do zespołu
podnieść zbiorową kreatywność i proaktywność zespołu, przekładając je na szybsze znajdowanie szans biznesowych oraz potencjalnych zagrożeń projektów
zarządzać wiedzą i talentami w firmie, wykorzystując ukryty dotąd potencjał pracowników
uniknąć w zespole trudności ze współpracą
zabezpieczyć się przed większością źródeł konfliktów w zespole
PROGRAM SZKOLENIA
1. Budowanie i wykorzystywanie synergii pracy zespołowej:
kiedy praca zespołowa przyniesie korzyści
jak zmienić grupę różnych pracowników w zgrany zespół
skuteczna rekrutacja nowych członków zespołu
jak zbudować mocne podstawy współpracy, czyli formułowanie zasad
jak zintegrować członków zespołu
podział zadań i przepływ informacji w pracy zespołowej
2. Role w zespole, czyli jak wydobywać potencjał pracowników:
co ma wpływ na zachowanie ludzi w grupie: predyspozycje osobowościowe, czy czynniki sytuacyjne
jak rozpoznać role w zespole i czy można nimi zarządzać?
dlaczego czas na plotki jest ważny?
co robi ten, co nic nie robi?
„dusza zespołu” – jak ją rozpoznać i wykorzystać
efekty działania różnic interpersonalnych i ukrytych talentów w strategii współpracy i w strategii rywalizacji
jak motywować różne osoby w niewielkim zespole, dopasowując typ i strukturę motywacji do specyfiki każdego pracownika
3. Trudności w pracy zespołowej, jak je przezwyciężyć w drodze do sukcesu:
najczęściej spotykane trudności w funkcjonowaniu zespołów, po czym je poznać i jak przeciwdziałać
kontrola i samokontrola w pracy zespołowej – sprzężenie zwrotne pomiędzy członkami
jak przeciwdziałać konfliktom w zespole
aktywizowanie czynników wpływających na dobrą współpracę zespołu
4. Różnice między członkami zespołu jako źródło potencjału rozwojowego:
diagnoza zespołu z punktu widzenia potencjalnych różnic (płci, wieku, doświadczenia, wykształcenia, kultury, orientacji seksualnej, religii, etc.)
rozpoznanie potencjalnych szans i zagrożeń wynikających z istniejącego zróżnicowania członków zespołu
w jaki sposób zróżnicowanie może dawać większą efektywność zespołu niż jego jednorodność?
czym się różnić a gdzie stawiać na jednorodność w zespole - rola wartości w budowaniu i zarządzaniu zespołem
kobiety i mężczyźni, czyli wpływ płci na styl komunikacji, podejmowania decyzji i negocjacji
różnice wieku, czyli jakie stosować strategie motywowania zróżnicowanych w oczekiwaniach i motywach działania pracowników pokolenia 45+, X i Y
jak skutecznie zarządzać różnorodnością - co robić i czego unikać, aby wykorzystać ukryty potencjał pracowników
5. Budowanie planu działania przez uczestników szkolenia do zastosowania we własnej firmie/zespol
e
Więcej informacji
Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej
Organizacja Czasu - Jak Być Bardziej Efektywnym i Zorganizowanym - Szkolenie
Centrum:
Altkom
Więcej informacji
Managing Emotions: Emotional Intelligence in Practice - Szkolenie dla Firm
Centrum:
Milestones Development and Training
Więcej informacji
Delegowanie Jako Kluczowa Kompetencja Menedżera - Szkolenie
Centrum:
Midwest ITS Education
Więcej informacji
Akademia Menedżera - Szkolenie
Centrum:
INFOR Training
Więcej informacji
Akademia Key Account Manager’a - Cykl Szkoleń
Centrum:
INFOR Training
Więcej informacji
Budowanie i Zarządzanie Zespołem - Szkolenie
Centrum:
PM Group
Więcej informacji
Delegowanie Zadań - Szkolenie dla Firm
Centrum:
Aspire Group
Więcej informacji