2. Zdolność kreowania własnego wizerunku (wygląd zewnętrzny, ruch, mowa ciała, mimika, tempo głosu, nastawienie poznawcze) i umiejętności prezentacji poglądów (argumentacji i przekonywania)
3. Realia a proces komunikowania
4. Istota, zadania i efekty prawidłowego procesu komunikacji rynkowej
5. Jak skutecznie komunikować się z otoczeniem - klienci, kontrahenci, społeczność
6. Rozpoznawanie potrzeb klienta
7. Efektywna prezentacja u klienta
8. Gromadzenie informacji o kliencie
9. Rozmowa z klientem
10. Wymiana informacji
11. Czym jest wizerunek firmy
12. Reputacja i tożsamość firmy
13. Jak można budować wizerunek
14. Niszczyciele wizerunku i reputacji
15. Corporate identify firmy
Metody pracy
wykłady
studium przypadków
gry i zabawy
scenki
burza mózgów
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowych - 16 godzin