Szczegółowe informacjeSzkolenie to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami. Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia do Klienta oraz przygotują plan działania - wdrażania strategii zarządzania kluczowymi Klientami.
Program szkolenia
Istota zarządzania kluczowymi Klientami - czyli o co w tym wszystkim chodzi
Przygotowanie do zarządzania kluczowymi Klientami - cele, umiejętności, systemy, procesy i wiele innych rzeczy
Identyfikacja kluczowych Klientów - segmentacja to nie wszystko
Strategie wejścia - decyzje, decydenci, macierz kontaktów - nie taki diabeł straszny
W drodze do zarządzania kluczowymi Klientami - dobry plan to już połowa sukcesu.
Metody pracy
warsztaty
ćwiczenia grupowe
case study
gry symulacyjne, inscenizacje
arkusze obserwacyjne
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin